Yokohama
Märkus: Hind kehtib rehvidele ilma veljeta. Olenevalt rehvi mõõtmetest võib rehvimuster varieeruda.
Yokohama

Yokohama Geolandar A/T-S (G012) 245/65 R17 111H RPB

Yokohama

Yokohama Geolandar A/T-S (G012) 245/65 R17 111H RPB

Rehvi suurus
245/65 R17 111H RPB 
Saadavus:
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
rehvi:
SuverehvidSo
kiirus:
H: Heaks kiidetud kuni 210 km/h
EAN:
4968814892708
Article Number:
R-332521
Rehvitähistus:
DEX:
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@tirendo.ee
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
Hind ühiku kohta, sh.KM
Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud (ostes kaks või enam rehvi)*
Tarneaeg 2 - 5 tööpäeva**
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks

Lisa toode võrdlusesse

  • Kirjeldus
  • Rehvimärgis
  • Technical specifications

Geolandar A/T-S – hingelt seikleja

Geolandar A/T-S pakub suurepärast maantee- ja maastiku- omaduste suhet. Geolandar A/T-S rehvis on kasutusel YOKOHAMA uus ränisisaldusega turvisesegu, selle muster koosneb massiivsetest servaklotsidest, ümara servaga vahepealsetest klotsidest ja vaheldumisi nihutatud keskmis- test klotsidest, sidumaks teel sõidu veojõu maastikul sõidu juhitavusega.

Mugavus ja veojõud maanteel

Rehvi ebaühtlasel kulumisel võib soovimatu rehvimüra oluliselt suureneda. Geolandar A/T-S on saanud endale ümara servaga vahepealsed klotsid, milles on kolmemõõtmelised püramiidi meenutavad siksakpilud. Selline lahendus aitab vähendada kulumise ebaühtlust, kuna suurem jäikus vähendab klotside deformatsiooni surve all. Klotsid on paigutatud 5-astmelisse tsüklisse, mis võimaldab rehvimüra vähendada absoluutse miinimumini. Pärast põhjalikku katsetamist mitmel pool maailmas on YOKOHAMA valmis saanud praegu teadaolevalt parima A/T-rehvisegu. Ränil põhinev turvisesegu pakub lisaks suurepärasele haarduvusele märjal teel ka väga head läbisõidupotentsiaali.

Juhitavus ja kaitse maastikul

Patenteeritud mitmeastmelised sooned turviseklotside vahel on üks Geolandar A/T-Si suurepäraste maastikuomaduste saladusi. Selline lahendus aitab pori ja mulla rehviservast välja suruda, mis on oluline veojõu parandamiseks lahtisel pinnasel.

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.

2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.

Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm

Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade

Kütusekulu

Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).

Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem.
(Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang
* kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)

Märkus:
Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.

Märjal pidamine

Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).

Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).*
*Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Märkus:
Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.

Väline veeretakistusmüra

Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.

A
A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal.
B
B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne.
C
C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.

Mark Yokohama
Mudeliseeria Geolandar A/T-S (G012)
Dimension 245/65 R17 111H RPB
Laius 245
Tyre profile 65
Construction type R
Rehvi suurus 17
Koormus indeks 111
kiirusindeks (H)
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.


Uudiskiri

Kui soovite e-maili teel meie uudiskirja saada, siis registreerige end siin.

Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK