Ultrac Vorti on absoluutselt kõrgeimasse turusegmenti kuuluv ülikvaliteetne rehv. Rehv arendati välja tihedas koostöös Itaalia disainiettevõttega Giugiaro. Sihvakas ehitus ning asümmeetriline profiil annavad sellele äärmiselt sportliku ja ainulaadse välimuse. Rehv hiilgab suurepärase haarde, juhitavuse, mugavuse ja pidurdusvõimega nii kuival kui ka märjal teekattel. Tänu uuenduslike tehnoloogiate kasutamisele on rehv lisaks üllatavalt vaikne. Maasturitele on saadaval erisuurused. Neil on kaks soontega koorti ja tugev hõõrdumisriba ning neid on maasturite jaoks rohkem kohandatud. Tänu sellele saavad maasturite omanikud nautida ka kõiki Ultrac Vorti rehvide eeliseid. Muster ja äärekonstruktsioon Giugiarolt Täisräniühenditest (OSP) Paindlikud punktid mustri keskosas Optimeeritud lai muster Laiad pikivaod 4-raadiuseline kontuur Kahesoonelise koordi ja tugeva hõõrdumisribaga suurused Täiustatud ainulaadne sportlik välimus Parem haare ja juhitavus nii märjal kui ka Madal veeretakistus ja lühem pidurdusmaa Madal müratase Suurepärane vee ärajuhtimisvõime Suurepärane haare ja juhitavus, lisaks Sobib kasutada ka maasturitel.
EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid
Euroopa Liit nõuab komisjoni määruses nr 1222/2009/EÜ, et kõikidel rehvidel, mis on toodetud autodele ja tarbesõidukitele pärast 1. juulit 2012, oleks spetsiaalne ühtne märgistus, mis annab infot rehvi kolme kirjeldava omaduse kohta:kütusesäästlikkus klassifitseeritud A-st G-ni, märghaardumine klassifitseeritud A-st G-ni ja väline veeremismüra detsibellides.
See määrus ei mõjuta järgmisi rehve: protekteeritud rehvid; professionaalsed maastikurehvid; võidusõidu-/sportautorehvid; teatavat tüüpi rehvid, mille eesmärk on parandada veojõudu, nt naastrehvid; T-tüüpi ajutised varurehvid; autorehvid, mis on toodetud enne 1990. aastat; rehvid, mille maksimaalne lubatud kiirus on 80 km/h; rehvid velgedele, mille diameeter on väiksem kui 254 mm või sellega võrdne või suurem kui 635 mm või sellega võrdne.
Selle märgistuse eesmärk on suurendada autotranspordi ohutust, keskkonnasäästlikkust ja majanduslikku tasuvust, julgustades tarbijat valima talle sobivaid ohutuid, kütusesäästlikke ja madala müratasemega rehve. Märgistust on siiski kritiseeritud, kuna see näitab vaid piiratud arvul omadusi. Spetsialistide sõnul on rehvidel palju muid omadusi, mis on liiklusohutuseks olulised ja asjakohased, sealhulgas, kuid mitte ainult: vesiliu omadused, sõidu stabiilsus, kasutusiga, toote muud omadused märjal ja kuival teel (mitte ainult märghaardumine) ja omadused lumel. Rehvide tootjad soovitavad, et erinevate institutsioonide katsete tulemused ja majandusharuga seotud ajakirjad peaksid jääma lõpptarbija jaoks väga olulisteks teabeallikateks, sest need keskenduvad väga erinevatele rehvide omadustele ja funktsioonidele ning hinnatakse neid.
Mark
Vredestein
Mudeliseeria
Ultrac Vorti
Dimension
275/40 ZR20 (106Y) XL
Laius
275
Tyre profile
40
Construction type
ZR
Rehvi suurus
20
Koormus indeks
106
kiirusindeks
((Y))
With/Without Valve (TT/TL)
Rehvile vajalik siselohv
M/C
No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.