Vredestein
Märkus: Hind kehtib rehvidele ilma veljeta. Olenevalt rehvi mõõtmetest võib rehvimuster varieeruda.
Vredestein

Vredestein Ultrac Satin 235/55 ZR19 105W XL

Vredestein

Vredestein Ultrac Satin 235/55 ZR19 105W XL

Vredestein - Hollandi rehvitootja. Keskmine hinnaklass.

Rehvi suurus
235/55 ZR19 105W XL 
Saadavus:
piiratud koguses
rehvi:
SuverehvidSo
kiirus:
W: Heaks kiidetud kuni 270 km/h
EAN:
8714692332357
Article Number:
R-342277
Rehvitähistus:
DEX:
EU
European Production
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@tirendo.ee
Listihind*   180,50 €
157,12
Hind ühiku kohta, sh.KM
Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud (ostes kaks või enam rehvi)**
Tarneaeg 2 - 5 tööpäeva***
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks

Lisa toode võrdlusesse

  • Kirjeldus
  • Rehvimärgis
  • Technical specifications
  • VIDEO

Vredestein Ultrac Satin

Vredestein Ultrac Satin on suverehv, millel on uhiuus ehitus ja kummiühend. Rehvi väljatöötamisel oli tähelepanu turvalisusel ja mugavusel. Suurepärane juhitavus ja lühike pidurdusteekond on garanteeritud tänu unikaalsele haarduvust suurendavale koostisele rehvis ja Z-kujulistele sälkudele rehviprofiilis. Asümmeetriline profiil ja optimeeritud jalajälg annavad suurepärase kontrolli sõidu ajal ning tagavad võrratu roolitavuse. Viis kütusesäästlikku ühendit rehvis, rehvipõhjas, külgedel, karkassis ja veljesügavuses ning optimeeritud rehvikuju vähendavad energiakaotust 16%, tagades madalama veeretakistusjõu (ja seega väiksema kütusekulu) ilma märjal teel haarduvust kaotamata.

Omadused

  • Haarduvust suurendav ühend rehvi koostises
  • Asümmeetriline profiil ja edasiarenenud ovaalne jalajälg
  • Optimeeritud rehvikuju, 5 energiasäästlikku ühendit
  • Profiil disainitud Giugiaro poolt

Eelised

  • Suurepärane roolitavus ja lühike pidurdusteekond märjal pinnal
  • Optimaalne kontroll ja usaldusväärne juhitavus
  • Madal veeretakistusjõud (B-tasemel) väiksema kütusekulu jaoks
  • Unikaalne disain ja sportlik välimus

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.

2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.

Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm

Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade

Kütusekulu

Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).

Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem.
(Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang
* kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)

Märkus:
Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.

Märjal pidamine

Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).

Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).*
*Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Märkus:
Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.

Väline veeretakistusmüra

Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.

A
A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal.
B
B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne.
C
C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.

Mark Vredestein
Mudeliseeria Ultrac Satin
Dimension 235/55 ZR19 105W XL
Laius 235
Tyre profile 55
Construction type ZR
Rehvi suurus 19
Koormus indeks 105
kiirusindeks (W)
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No

*Listihind (kui olemas) on rehvitootjate ja edasimüüjate vahelise müügihinna väljaarvutamise aluseks. Mitte mingil juhul ei ole siin tegemist lõpliku müügihinnaga, mida tuleb maksta ostjal.

**Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
***Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.


Uudiskiri

Kui soovite e-maili teel meie uudiskirja saada, siis registreerige end siin.

Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK