Rehv, mis pakub esmaklassilist juhitavust aastaringselt
Haardumine iga ilmaga
Esmaklassiline juhitavus
Vesiliu tõkestamine
Vaikne ja mugav
Sava adapto hp on kvaliteetne rehv, mis toimib aastaringselt.
Haardumine ja pidurdamine iga ilmaga. Sava adapto hp-s on kasutatud erilist kummisegu, mis säilitab haardumise kõikides ilmastikutingimustes. Radiaalservad lisavad talvel täiendavat veojõudu. Lumehelbe sümbol näitab, et Sava Adapto HP vastab talverehvide rangetele standarditele.
Esmaklassiline juhitavus kuival, märjal ja lumel. Nautige esmaklassilist sõitu, sadagu vihma või lund või paistku päike. Rehv kohandub aastaaegade ilmamuutustega, muutudes parajalt jäigaks suvel ja jäädes elastseks talvel, et säilitada hea juhitavus.
Vesiliu tõkestamine. Sõitke kindlalt märgadel teedel. Turvise suunatud kujundusel on laiad sooned, mis juhivad vee kergesti ära, vähendades vesiliu tekkimise ohtu.
Vaikne ja mugav. Turvisemuster on kujundatud mürataseme vähendamiseks, tagades teile sujuva ja vaikse sõidu.
EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid
Euroopa Liit nõuab komisjoni määruses nr 1222/2009/EÜ, et kõikidel rehvidel, mis on toodetud autodele ja tarbesõidukitele pärast 1. juulit 2012, oleks spetsiaalne ühtne märgistus, mis annab infot rehvi kolme kirjeldava omaduse kohta:kütusesäästlikkus klassifitseeritud A-st G-ni, märghaardumine klassifitseeritud A-st G-ni ja väline veeremismüra detsibellides.
See määrus ei mõjuta järgmisi rehve: protekteeritud rehvid; professionaalsed maastikurehvid; võidusõidu-/sportautorehvid; teatavat tüüpi rehvid, mille eesmärk on parandada veojõudu, nt naastrehvid; T-tüüpi ajutised varurehvid; autorehvid, mis on toodetud enne 1990. aastat; rehvid, mille maksimaalne lubatud kiirus on 80 km/h; rehvid velgedele, mille diameeter on väiksem kui 254 mm või sellega võrdne või suurem kui 635 mm või sellega võrdne.
Selle märgistuse eesmärk on suurendada autotranspordi ohutust, keskkonnasäästlikkust ja majanduslikku tasuvust, julgustades tarbijat valima talle sobivaid ohutuid, kütusesäästlikke ja madala müratasemega rehve. Märgistust on siiski kritiseeritud, kuna see näitab vaid piiratud arvul omadusi. Spetsialistide sõnul on rehvidel palju muid omadusi, mis on liiklusohutuseks olulised ja asjakohased, sealhulgas, kuid mitte ainult: vesiliu omadused, sõidu stabiilsus, kasutusiga, toote muud omadused märjal ja kuival teel (mitte ainult märghaardumine) ja omadused lumel. Rehvide tootjad soovitavad, et erinevate institutsioonide katsete tulemused ja majandusharuga seotud ajakirjad peaksid jääma lõpptarbija jaoks väga olulisteks teabeallikateks, sest need keskenduvad väga erinevatele rehvide omadustele ja funktsioonidele ning hinnatakse neid.