Nokian rehvid Aramidi külgseina tehnoloogiaga tagavad lisaturvalisuse ja vastupidavuse nõudlike ilmatingimuste käes ning karmidel teedel. Rehvide võrreldamatult tugevad külgseinad on eriti vastupidavad kulumise ja sisselõigete osas. Aramidi kiud muutuvad jäigemaks ja tugevdavad külgseinu, võimaldades lööke ja sisselõikeid paremini taluda.
Sama materjali kasutatakse ka lennunduses ja soomusrüüde valmistamiseks. Lisaks on seda edukalt kasutatud kuulikindlate vestide tootmisel.
Aramid kaitseb Nokiani rehve. Nokiani rehvid kaitsevad elusid.
EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid
Euroopa Liit nõuab komisjoni määruses nr 1222/2009/EÜ, et kõikidel rehvidel, mis on toodetud autodele ja tarbesõidukitele pärast 1. juulit 2012, oleks spetsiaalne ühtne märgistus, mis annab infot rehvi kolme kirjeldava omaduse kohta:kütusesäästlikkus klassifitseeritud A-st G-ni, märghaardumine klassifitseeritud A-st G-ni ja väline veeremismüra detsibellides.
See määrus ei mõjuta järgmisi rehve: protekteeritud rehvid; professionaalsed maastikurehvid; võidusõidu-/sportautorehvid; teatavat tüüpi rehvid, mille eesmärk on parandada veojõudu, nt naastrehvid; T-tüüpi ajutised varurehvid; autorehvid, mis on toodetud enne 1990. aastat; rehvid, mille maksimaalne lubatud kiirus on 80 km/h; rehvid velgedele, mille diameeter on väiksem kui 254 mm või sellega võrdne või suurem kui 635 mm või sellega võrdne.
Selle märgistuse eesmärk on suurendada autotranspordi ohutust, keskkonnasäästlikkust ja majanduslikku tasuvust, julgustades tarbijat valima talle sobivaid ohutuid, kütusesäästlikke ja madala müratasemega rehve. Märgistust on siiski kritiseeritud, kuna see näitab vaid piiratud arvul omadusi. Spetsialistide sõnul on rehvidel palju muid omadusi, mis on liiklusohutuseks olulised ja asjakohased, sealhulgas, kuid mitte ainult: vesiliu omadused, sõidu stabiilsus, kasutusiga, toote muud omadused märjal ja kuival teel (mitte ainult märghaardumine) ja omadused lumel. Rehvide tootjad soovitavad, et erinevate institutsioonide katsete tulemused ja majandusharuga seotud ajakirjad peaksid jääma lõpptarbija jaoks väga olulisteks teabeallikateks, sest need keskenduvad väga erinevatele rehvide omadustele ja funktsioonidele ning hinnatakse neid.
Ettevõtte Arvustus
Profiil:WR SUV 3
Arvustuse kuupäev
Testimiskeskus
Mõõdud
Arvustuse tekst
Hinnang
Tihend
09/2014
OFF ROAD
275/40 R21 107V XL
Highly recommended Strength: The WR SUV3 is unbeatable on ice and snow. Weakness: The braking performance in wet conditions is only sufficient.
Mark
Nokian
Mudeliseeria
WR SUV 3
Dimension
275/40 R21 107V XL
Laius
275
Tyre profile
40
Construction type
R
Rehvi suurus
21
Koormus indeks
107
kiirusindeks
(V)
With/Without Valve (TT/TL)
Rehvile vajalik siselohv
M/C
No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.