Klienditugi (esmaspäevast reedeni kell 8 kuni kella 16):
3728801348
Pange tähele! Rehvid toimetatakse kohale ilma velgedeta
(pildil olev velg on illustratiivne).

Nankang Winter Activa SV-3
215/50 R18 92V

rehvi suurus
215/50 R18 92V  Muuda 
Saadavus
Laos
rehvi
Talverehvid Wi
M+S tähistus
kiirus
V: Heaks kiidetud kuni 240 km/h
EAN
4717622052589
Article Number
R-362517
Rehvitähistus
E C 72 dB
131,20 €
Hind ühiku kohta, sh.KM
Tasuta tarne*
Tarneaeg 3 - 8 tööpäeva**
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks
  • Kirjeldus
  • EL Rehvimärgis

Suunalise mustriga disain ja keskmisest ribist alguse saavad küljesooned parandavad vee äravoolu märjal teel sõitmise ajal, liigutades vett keskelt külgedel läbi rehvi just nende soonte kaudu. Rehvil on ka parem hõõrdumine jäisel/lumisel teel, hoides jääd ja lund soontes ning hõlbustades jää/lume eemaldamist.

Külgsoonte ebakorrapärase pikkusega soonemuster (kitsast laiaks) vähendab müra teket. Laineline muster laiemate soonte põhjas tõhustab vee äravoolu ja annab ruumi jää/lume jaoks.

Omavahel põimuvad pikad sooned pakuvad parema vee äravoolu märjal teel. Soonte põhjas olev laineline muster lisab jää/lume haarduvust ja pinnahõõrdumist. Pikkade soonte siseküljes olev kolmnurkne blokk parandab vee äravoolu ja hõõrdumist märjal teel.

Hambulise kujuga külgmised sooned rehvi eenduval osal ei lisa mitte üksnes hõõrdumist, vaid aitavad ka paremini kurvide võtmisel haarduda pinnaga. Rehvi eenduval osal olevad sooned tõhustavad vee äravoolu ja rehvi hõõrdumist lumel.

Sarnaselt maastikurehvidele on ka nendel suured mustrilised sooned, mis annavad lisakontaktpinda jää/lume jaoks ja tõhustavad sõidumugavust ning hõõrdumist lumisel teel.

3D SIPE disain pakub sügavaid, keskmiseid ja madalamaid soone erinevates mustribloki paikades. Sügavaimate soontega keskmine osa parandab jää/lume hõõrdumist ning madalamate soontega külgmine sein tagab jäikuse ja parema jõudluse kurvide võtmisel.

Euroopa Rehvimärgistus

Tutvustus
Alates 1. novembrist 2012 peavad kõik paele 1.juulit 2012 toodetud rehvid kandma Euroopa rehvimärgistust.

Kasulikkus
Euroopa Liit on välja töötanud uue sätte, et edendada majanduslikku ja ökoloogilist tõhusust ja tagada liiklusohutus.

Puudused Rehvimärgistusv õib anda ülevaate ja anda kliendile rohkem läbipaistvust, kuid see hõlmab vaid kolme kriteeriumit. Laiahaardelisemal rehvi hindamisel on veel olulisi tulemuslikke näitajaid. Ennekõike sobiva talverehvi otsimisel on oluline testimis institutsiooni poolt sätestatud range nõudlikusestandart, nagu näiteks ADAC .

Soovime rõhutada, et tootja on vastutav märgistuse ja sellega kaasneva info eest. Kui Te ei leia vastavat teavet rehvimärgistuselt, siis polnud kas rehvitootja teavitanud meid märgistusest või oli rehv toodetud ennem 2012 a. juulit. Ennem seda kuupäeva polnud rehvimärgistus kohustuslik. Seega võib Teile sattuda ka rehvimärgistuseta toode.

Sümbolid
Rehve klassifitseeritakse kolme peamise omaduse järgi:
• Kütusesäästlikkus (A kuni G)
• Haarduvus märjal teel (A kuni G)
• Müra

Tegutse
Lõppkokkuvõttes määrab kütusekulu juhi tegutsemine. Selleks, et vähendada seda pikas perspektiivis, olles ettevaatlik, et kiirendamisel juhid saavad ökonoomsemate ja keskkonnateadlikud. Olles kütusesäästlikumad ja keskkonnateadlikud, saavad juhid vähendada kütusekulu kiiredamist kontrollides.

Regulaarne rehvirõhu kontrollimine aitab vähendada veeretakistust, energiakulu ning võimaldab optimaalset haardumist märja ilmaga. Õnnetuste vältimiseks ja ohutuse tagamiseks hoia pikkivahet.

Lisateave: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Leidke endale sobiv toode meie laiast valikust või küsige nõu meilt. Meie asjatundjad aitavad Teid meeleldi leidmaks sobiv rehv meie tootevalikust.

Kütusesäästlikkus

Kütusesäästlikust jaotatakse seitsmesse klassi: Hinnatakse A-st (kõrgeim hinnang) kuni G-ni (madalaim hinnang). A-klassi rehv tarbib 0.1 liitrit vähem 100km kohta, kui B-klass rehv. Oluline osa kütusesäästlikkusel on veeretakistus või veerehõõrdumine.

Veeretakistus
Veeretakistus on rehvi kulumisele ning hõõrdumisele kuluv energia. See sõltub kummi viskoelastsetest omadustest

Keskmine Keskmine on C-E vaheline väärtus. Hinnangut D ei kasutata.

Haarduvus märjal teel

Haarduvus märjal teel on rehvi võime suruda end vastu teed märgades tingimustes. See on eriti oluline suverehvide puhul. Sõiduauto puhul, mis rakendab pidurid täielikult kiiruselt 80 km/h, pidurdab A-hinnanguga rehvikomplekt kuni 18 meetrit lühema vahemaaga kui F-hinnanguga rehvikomplekt.

Keskmine Keskmine on C-E vaheline väärtus. Hinnanguid D ja G sõiduautode puhul ei kasutata.

Rehvi müra

Rehvi tekitatud välismüra näitaja detsibellides. Mustad helilained näitavad rehvi müraklassi 1-st (vaikne) 3-ni (vali). Pange tähele, et rehvi väline veeremismüra ei ole seotud sõiduki sisemüraga.

Pidev helitase üle 80 detsibelli võib põhjustada terviseprobleeme.

Sümbol
Kuna paljud inimesed pole kursis detsibelli väärtustega, on näidatud ka müraklass. See kategoriseerib rehvi tulevaste Euroopa rehvimüra piirmäärade suhtes: 1 must laine: vaikne (3 dB või enam alla Euroopa tulevast piirmäära). 2 musta lainet: mõõdukas (Euroopa tulevase piirmäära ja alla 3 dB vahel). 3 musta lainet: mürarikas (üle Euroopa tulevase piirmäära)

Suunalise mustriga disain ja keskmisest ribist alguse saavad küljesooned parandavad vee äravoolu märjal teel sõitmise ajal, liigutades vett keskelt külgedel läbi rehvi just nende soonte kaudu. Rehvil on ka parem hõõrdumine jäisel/lumisel teel, hoides jääd ja lund soontes ning hõlbustades jää/lume eemaldamist.

Külgsoonte ebakorrapärase pikkusega soonemuster (kitsast laiaks) vähendab müra teket. Laineline muster laiemate soonte põhjas tõhustab vee äravoolu ja annab ruumi jää/lume jaoks.

Omavahel põimuvad pikad sooned pakuvad parema vee äravoolu märjal teel. Soonte põhjas olev laineline muster lisab jää/lume haarduvust ja pinnahõõrdumist. Pikkade soonte siseküljes olev kolmnurkne blokk parandab vee äravoolu ja hõõrdumist märjal teel.

Hambulise kujuga külgmised sooned rehvi eenduval osal ei lisa mitte üksnes hõõrdumist, vaid aitavad ka paremini kurvide võtmisel haarduda pinnaga. Rehvi eenduval osal olevad sooned tõhustavad vee äravoolu ja rehvi hõõrdumist lumel.

Sarnaselt maastikurehvidele on ka nendel suured mustrilised sooned, mis annavad lisakontaktpinda jää/lume jaoks ja tõhustavad sõidumugavust ning hõõrdumist lumisel teel.

3D SIPE disain pakub sügavaid, keskmiseid ja madalamaid soone erinevates mustribloki paikades. Sügavaimate soontega keskmine osa parandab jää/lume hõõrdumist ning madalamate soontega külgmine sein tagab jäikuse ja parema jõudluse kurvide võtmisel.

*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK