Sise- ja väliskülje poorsustegurid on vastavalt 38% ja 34% ning see suudab tõhustada rehvi äravoolutõhusust ja käsitlemist märgade teeolude korral.
Ümberringi jooksvate soonte laius on suurem ning sisemiste ja välimiste soonte ala on suurendatud võrreldes tavapärase disainiga vastavalt 21.3% ja 43.8%. See suurendab ka rehvide äravoolujõudlust, kuna rehvid suudavad haarata rohkem vett korraga.
Uhiuue profiiliga disain ja tugevdatud külgseinad parandavad rehvi jäikust.
Ümberringi jooksvate soonte hambulised seinad heidavad vee soontest välja kiirelt ja tõhusalt ning vähendavad müra, mille põhjustab sooneseina vaheline õhuvoolu hõõrduvus.
Sisemiste ja välimiste külgsoonte puhul kasutasime sümmeetrilist disaini, et optimeerida külgsoonte nurki ja vähendada rehvi veeremismüra ning tõhustada mustri jäikust.
EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid
Euroopa Liit nõuab komisjoni määruses nr 1222/2009/EÜ, et kõikidel rehvidel, mis on toodetud autodele ja tarbesõidukitele pärast 1. juulit 2012, oleks spetsiaalne ühtne märgistus, mis annab infot rehvi kolme kirjeldava omaduse kohta:kütusesäästlikkus klassifitseeritud A-st G-ni, märghaardumine klassifitseeritud A-st G-ni ja väline veeremismüra detsibellides.
See määrus ei mõjuta järgmisi rehve: protekteeritud rehvid; professionaalsed maastikurehvid; võidusõidu-/sportautorehvid; teatavat tüüpi rehvid, mille eesmärk on parandada veojõudu, nt naastrehvid; T-tüüpi ajutised varurehvid; autorehvid, mis on toodetud enne 1990. aastat; rehvid, mille maksimaalne lubatud kiirus on 80 km/h; rehvid velgedele, mille diameeter on väiksem kui 254 mm või sellega võrdne või suurem kui 635 mm või sellega võrdne.
Selle märgistuse eesmärk on suurendada autotranspordi ohutust, keskkonnasäästlikkust ja majanduslikku tasuvust, julgustades tarbijat valima talle sobivaid ohutuid, kütusesäästlikke ja madala müratasemega rehve. Märgistust on siiski kritiseeritud, kuna see näitab vaid piiratud arvul omadusi. Spetsialistide sõnul on rehvidel palju muid omadusi, mis on liiklusohutuseks olulised ja asjakohased, sealhulgas, kuid mitte ainult: vesiliu omadused, sõidu stabiilsus, kasutusiga, toote muud omadused märjal ja kuival teel (mitte ainult märghaardumine) ja omadused lumel. Rehvide tootjad soovitavad, et erinevate institutsioonide katsete tulemused ja majandusharuga seotud ajakirjad peaksid jääma lõpptarbija jaoks väga olulisteks teabeallikateks, sest need keskenduvad väga erinevatele rehvide omadustele ja funktsioonidele ning hinnatakse neid.
Mark
Nankang
Mudeliseeria
Sportnex AS-2+
Dimension
235/45 ZR18 98W XL
Laius
235
Tyre profile
45
Construction type
ZR
Rehvi suurus
18
Koormus indeks
98
kiirusindeks
(W)
With/Without Valve (TT/TL)
Rehvile vajalik siselohv
M/C
No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.