Klienditugi (esmaspäevast reedeni kell 8 kuni kella 16):
3728801348
Pange tähele! Rehvid toimetatakse kohale ilma velgedeta
(pildil olev velg on illustratiivne).

Michelin Pilot Sport 4
245/40 ZR18 (93Y)

Rehvi suurus
245/40 ZR18 93(Y)  Muuda 
Saadavus
Laos
rehvi
Suverehvid So
kiirus
(Y): Heaks kiidetud üle 301 km/h
EAN
3528709342049
Article Number
R-352500
Rehvitähistus
E A 70 dB
Kliendi hinnangud
(40)
147,40 €
Hind ühiku kohta, sh.KM
Tasuta tarne*
Tarneaeg 3 - 8 tööpäeva**
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks
  • Kirjeldus
  • EL Rehvimärgis
  • Kliendi hinnangud

Suurepärane juhtimine ja kõrgetasemeline reageerimine

- Dynamic Response» Technology: aramiidi ja nailoni hübriidvöö tagab juhtimisotsuste optimaalse edastamise maanteele.

- Ülireageeriv turvisemustri disain kohandub pidevalt teega, tagades maanteega optimaalse kokkupuuteala

Kõrgetasemeline ohutus märjal teel

- Uus kummiühendi segu, mille spetsiaalsed funktsionaalsed elastomeerid ja räni tagavad suurepärase märghaarduvuse ja pidurdamise

- Laiad ja sügavad pikisooned tagavad suurepärase äravoolu märja teepinna korral

Tänu koostööle legendaarsete autotootjatega ja motospordist saadud kogemusele

- PILOT SPORT-i rehvivalik on disainitud koos kõige nõudlikemate autotootjatega (BMW, Mercedes, Audi, Porsche)*

- Turvisemustri disain on arendatud motospordist saadud kogemuste põhjal (Formula E, WEC**, WRC***…)

* BMW = 24 tüübikinnitust rehvidel PILOT SPORT ja PILOT SPORT PS2, Mercedes = 31 tüübikinnitust rehvidel PILOT SPORT, PILOT SPORT PS2 ja PILOT SPORT 3, AUDI & AUDI Quattro = 14 tüübikinnitust rehvidel PILOT SPORT PS2 ja PILOT SPORT 3, PORSCHE = 43 tüübikinnitust rehvidel PILOT SPORT PS2

** WEC = FIA kestvussõidu maailmameistrivõistlus

*** WRC = FIA ralli maailmameistrivõistlus

Euroopa Rehvimärgistus

Tutvustus
Alates 1. novembrist 2012 peavad kõik paele 1.juulit 2012 toodetud rehvid kandma Euroopa rehvimärgistust.

Kasulikkus
Euroopa Liit on välja töötanud uue sätte, et edendada majanduslikku ja ökoloogilist tõhusust ja tagada liiklusohutus.

Puudused Rehvimärgistusv õib anda ülevaate ja anda kliendile rohkem läbipaistvust, kuid see hõlmab vaid kolme kriteeriumit. Laiahaardelisemal rehvi hindamisel on veel olulisi tulemuslikke näitajaid. Ennekõike sobiva talverehvi otsimisel on oluline testimis institutsiooni poolt sätestatud range nõudlikusestandart, nagu näiteks ADAC .

Soovime rõhutada, et tootja on vastutav märgistuse ja sellega kaasneva info eest. Kui Te ei leia vastavat teavet rehvimärgistuselt, siis polnud kas rehvitootja teavitanud meid märgistusest või oli rehv toodetud ennem 2012 a. juulit. Ennem seda kuupäeva polnud rehvimärgistus kohustuslik. Seega võib Teile sattuda ka rehvimärgistuseta toode.

Sümbolid
Rehve klassifitseeritakse kolme peamise omaduse järgi:
• Kütusesäästlikkus (A kuni G)
• Haarduvus märjal teel (A kuni G)
• Müra

Tegutse
Lõppkokkuvõttes määrab kütusekulu juhi tegutsemine. Selleks, et vähendada seda pikas perspektiivis, olles ettevaatlik, et kiirendamisel juhid saavad ökonoomsemate ja keskkonnateadlikud. Olles kütusesäästlikumad ja keskkonnateadlikud, saavad juhid vähendada kütusekulu kiiredamist kontrollides.

Regulaarne rehvirõhu kontrollimine aitab vähendada veeretakistust, energiakulu ning võimaldab optimaalset haardumist märja ilmaga. Õnnetuste vältimiseks ja ohutuse tagamiseks hoia pikkivahet.

Lisateave: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Leidke endale sobiv toode meie laiast valikust või küsige nõu meilt. Meie asjatundjad aitavad Teid meeleldi leidmaks sobiv rehv meie tootevalikust.

Kütusesäästlikkus

Kütusesäästlikust jaotatakse seitsmesse klassi: Hinnatakse A-st (kõrgeim hinnang) kuni G-ni (madalaim hinnang). A-klassi rehv tarbib 0.1 liitrit vähem 100km kohta, kui B-klass rehv. Oluline osa kütusesäästlikkusel on veeretakistus või veerehõõrdumine.

Veeretakistus
Veeretakistus on rehvi kulumisele ning hõõrdumisele kuluv energia. See sõltub kummi viskoelastsetest omadustest

Keskmine Keskmine on C-E vaheline väärtus. Hinnangut D ei kasutata.

Haarduvus märjal teel

Haarduvus märjal teel on rehvi võime suruda end vastu teed märgades tingimustes. See on eriti oluline suverehvide puhul. Sõiduauto puhul, mis rakendab pidurid täielikult kiiruselt 80 km/h, pidurdab A-hinnanguga rehvikomplekt kuni 18 meetrit lühema vahemaaga kui F-hinnanguga rehvikomplekt.

Keskmine Keskmine on C-E vaheline väärtus. Hinnanguid D ja G sõiduautode puhul ei kasutata.

Rehvi müra

Rehvi tekitatud välismüra näitaja detsibellides. Mustad helilained näitavad rehvi müraklassi 1-st (vaikne) 3-ni (vali). Pange tähele, et rehvi väline veeremismüra ei ole seotud sõiduki sisemüraga.

Pidev helitase üle 80 detsibelli võib põhjustada terviseprobleeme.

Sümbol
Kuna paljud inimesed pole kursis detsibelli väärtustega, on näidatud ka müraklass. See kategoriseerib rehvi tulevaste Euroopa rehvimüra piirmäärade suhtes: 1 must laine: vaikne (3 dB või enam alla Euroopa tulevast piirmäära). 2 musta lainet: mõõdukas (Euroopa tulevase piirmäära ja alla 3 dB vahel). 3 musta lainet: mürarikas (üle Euroopa tulevase piirmäära)

Michelin Pilot Sport 4 tyre review

Average based on 40 test results
Grip in dry conditions
Braking in dry conditions
Grip in wet conditions
Braking in wet conditions
Grip in snow  N/A
Driving comfort
Internal noise level
Tyre wear
Fuel consumption
Kilometers driven 392 040

Suurepärane juhtimine ja kõrgetasemeline reageerimine

- Dynamic Response» Technology: aramiidi ja nailoni hübriidvöö tagab juhtimisotsuste optimaalse edastamise maanteele.

- Ülireageeriv turvisemustri disain kohandub pidevalt teega, tagades maanteega optimaalse kokkupuuteala

Kõrgetasemeline ohutus märjal teel

- Uus kummiühendi segu, mille spetsiaalsed funktsionaalsed elastomeerid ja räni tagavad suurepärase märghaarduvuse ja pidurdamise

- Laiad ja sügavad pikisooned tagavad suurepärase äravoolu märja teepinna korral

Tänu koostööle legendaarsete autotootjatega ja motospordist saadud kogemusele

- PILOT SPORT-i rehvivalik on disainitud koos kõige nõudlikemate autotootjatega (BMW, Mercedes, Audi, Porsche)*

- Turvisemustri disain on arendatud motospordist saadud kogemuste põhjal (Formula E, WEC**, WRC***…)

* BMW = 24 tüübikinnitust rehvidel PILOT SPORT ja PILOT SPORT PS2, Mercedes = 31 tüübikinnitust rehvidel PILOT SPORT, PILOT SPORT PS2 ja PILOT SPORT 3, AUDI & AUDI Quattro = 14 tüübikinnitust rehvidel PILOT SPORT PS2 ja PILOT SPORT 3, PORSCHE = 43 tüübikinnitust rehvidel PILOT SPORT PS2

** WEC = FIA kestvussõidu maailmameistrivõistlus

*** WRC = FIA ralli maailmameistrivõistlus

*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK