Michelin
Märkus: Hind kehtib rehvidele ilma veljeta. Olenevalt rehvi mõõtmetest võib rehvimuster varieeruda.
Michelin

Michelin CrossClimate + 225/40 R18 92Y XL

Michelin

Michelin CrossClimate + 225/40 R18 92Y XL

Michelin - Rehvitootja Prantsusmaalt. Kõrgemas hinnaklassis kvaliteetrehvid.

Rehvi suurus
225/40 R18 92Y XL 
Saadavus:
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
rehvi:
Aastaringsed rehvidGAN
M+S tähistus
lumehelbe sümboliga
kiirus:
Y: Heaks kiidetud kuni 300 km/h
EAN:
3528703647478
Article Number:
R-375180
Rehvitähistus:
DEX:
Ettevõtte Arvustus:
AUTO BILD
EU
European Production
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@tirendo.ee
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
Hind ühiku kohta, sh.KM
Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud (ostes kaks või enam rehvi)*
Tarneaeg 3 - 8 tööpäeva**
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks

Lisa toode võrdlusesse

  • Kirjeldus
  • Rehvimärgis
  • Ettevõtte Arvustus
  • Technical specifications
  • VIDEO

Innovaatiline ühend tagab ohutuse igal ilmastikutingimusel (1,2,3)

Haarduvust maksimeeriv ühend tagab paindlikkuse, mis võimaldab teepinnaga sobivust igal temperatuuril.

Jäigad ja kaldservadega turviseplokid tagavad optimeeritud turvalisuse kuival teel (2)

Jäik ja kaldservadega turviseploki disain parandab pidurdamist kuival teel.

Unikaalne turvisemuster tagab liikuvuse lumel esimesest viimase kilomeetrini (4) ja optimeeritud vastupidavuse (6)

- Täissügavusega 3D-lamellid tagavad

kauakestva liikuvuse lumel ja nende iselukustumisvõime efektiivse haarduvuse kuival teel

- Rehvi kuludes avanevad sooned, mis tagavad kauakestva haarduvuse lumistel teedel.

Ülivõimekad lamellid tagavad ohutuse suvel (1, 2) ja liikuvuse lumel esimesest viimase kilomeetrini (4)

- Täissügavusega 3D-lamellid tagavad kauakestva liikuvuse lumel ja nende iselukustumisvõime efektiivse haarduvuse kuival teel

- Rehvi kuludes avanevad sooned, mis tagavad kauakestva haarduvuse lumistel teedel.

(1) Rehvil MICHELIN CrossClimate+ on sama kuival teel pidurdamise näitaja kui rehvil MICHELIN CrossClimate (Katsetuse korraldas Michelini tellimusel TÜV SÜD Product Service septembris 2016 mõõtudel 205/55 R16 sõidukil VW Golf 7). Rehvil MICHELIN CrossClimate on sarnane kuival teel pidurdamise näitaja kui suvisel võrdlusrehvil (võrdleva katsetuse tegi AutoBild mõõtudel 205/55 R16, avaldatud 30. septembril 2016)

(2) Märjal teel pidurdamise Euroopa rehvimärgise kategooria „B“

(3) 3PMSF (3 Peaks Mountain SnowFlake) sertifikaat

(4) Katsetused viis Michelini tellimusel läbi TestWorld juulis 2016 mõõtudel 205/55R16 sõidukil VW Golf 7, võrreldes rehvidega GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 ja PIRELLI Cinturato All Season

(5) Kulunud tähendab 2,1 mm mustrisügavust ja pooleldi kulunud 4 mm mustrisügavust

(6) Katsetuse viis Michelini tellimusel läbi DEKRA Test Center juulis ja augustis 2016 mõõtudel 205/55R16 sõidukil VW Golf 7. Aastaringsete premium-rehvide turg koosneb 5 aastaringsest premium-rehvist (GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof, HANKOOK Kinergy 4S)

(7) MICHELIN Energy Saver+ on oma suverehvide kategoorias parim, sest saavutas ADAC-i 205/55R16 suverehvide võrdluses vastupidavuses parima tulemuse 0,5

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.

2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.

Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm

Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade

Kütusekulu

Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).

Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem.
(Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang
* kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)

Märkus:
Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.

Märjal pidamine

Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).

Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).*
*Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Märkus:
Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.

Väline veeretakistusmüra

Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.

A
A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal.
B
B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne.
C
C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.

Ettevõtte Arvustus
Profiil:CrossClimate +
Arvustuse kuupäev Testimiskeskus Mõõdud Arvustuse tekst Hinnang Tihend
09/2020 AUTO BILD 225/40 R18 92Y XL Highly recommended
Mark Michelin
Mudeliseeria CrossClimate +
Dimension 225/40 R18 92Y XL
Laius 225
Tyre profile 40
Construction type R
Rehvi suurus 18
Koormus indeks 92
kiirusindeks (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.

Uudiskiri

Kui soovite e-maili teel meie uudiskirja saada, siis registreerige end siin.

Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK