Goodyear
Märkus: Hind kehtib rehvidele ilma veljeta. Olenevalt rehvi mõõtmetest võib rehvimuster varieeruda.
Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 235/40 R18 95Y XL

Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 235/40 R18 95Y XL

Goodyear - Rehvitootja USA'st. Kõrgemas hinnaklassis kvaliteetrehvid.

Rehvi suurus
235/40 R18 95Y XL 
Saadavus:
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
rehvi:
SuverehvidSo
kiirus:
Y: Heaks kiidetud kuni 300 km/h
EAN:
5452000709127
Article Number:
R-341739
Rehvitähistus:
DEX:
Ettevõtte Arvustus:
sport auto
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@tirendo.ee
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
Hind ühiku kohta, sh.KM
Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud (ostes kaks või enam rehvi)**
Tarneaeg 2 - 5 tööpäeva***
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks

Lisa toode võrdlusesse

  • Kirjeldus
  • Rehvimärgis
  • Ettevõtte Arvustus
  • Technical specifications

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Uue sooritusvõimega rehviga on pidurdusmaa märjal ja kuival teel lühem, et saaksite juhitavust ja reisi nautida

  • Lühem pidurdusmaa märjal ja kuival teel
  • Parem haarduvus tundliku juhitavuse ja juhtimise tagamiseks
  • Juhtivate autotootjate kasutuses

Lühem pidurdusmaa märjal ja kuival teel

Aktiivse pidurdustehnoloogiaga suureneb pidurdamisel kontaktpind ja paraneb haarduvus. See suurenenud kontaktpind teepinnaga tagab lühema pidurdusmaa märjal ja kuival teel.

Haarduvus pidurdamiseks ja juhitavuseks

Rehvides Eagle F1 Asymmetric 3 kasutatud uus haarduvust parandav rehvisegu sisaldab teepinnaga haarduvuse suurendamiseks liimvaiku. See tagab parema haarduvuse märjal ja kuival teel pidurdamiseks ja juhitavuseks.

Roolimistäpsus ja vastupidavus

Uus tugevdatud rehvi ehitustehnoloogia tagab kergema konstruktsiooni ning parendab juhitavust ja kurvide läbimist, vähendab turvise kulumist ja suurendab kütusesäästlikkust.

TÜV Testi tulemus

Eagle F1 Asymmetric 3 võrdlus konkurentidega

2.6 Meeter = 9% lühem pidurdusteekond märjal teekattel *

1.3 Meeter = 4% lühem pidurdusteekond kuival teel *

4% parem juhtavus märjal teel *

10,9% väiksem veeretakistus, kui 3 nimekama konkurendi keskmine ja seega paramuselt teine madalaim veeretakistus kõikidest testitud rehvidest **

* Võrreldud 3 peamise konkurendi uusimate kujunduse keskmised näitaiaid UHP tasemelt (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testitud TÜV SÜD Product Service poolt sept-okt 2015 Goodyear Dunlop soovil. Uus UHP, rehvide suurus: 225/45 R17 91Y; Testauto: VW Golf; Testi asukohad: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Aruande nr 713066268

** Veeretakistusele hinnangud: Continental Sport Contact 5 -101,6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 -100; juhtivate konkurentide keskmine -89,1.Testi osa täpsustatud eelpool aruandega nr 713066268.

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.

2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.

Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm

Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade

Kütusekulu

Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).

Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem.
(Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang
* kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)

Märkus:
Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.

Märjal pidamine

Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).

Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).*
*Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Märkus:
Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.

Väline veeretakistusmüra

Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.

A
A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal.
B
B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne.
C
C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.

Ettevõtte Arvustus
Profiil:Eagle F1 Asymmetric 3
Arvustuse kuupäev Testimiskeskus Mõõdud Arvustuse tekst Hinnang Tihend
04/2017 sport auto 235/40 R18 95Y XL Recommendable
Mark Goodyear
Mudeliseeria Eagle F1 Asymmetric 3
Dimension 235/40 R18 95Y XL
Laius 235
Tyre profile 40
Construction type R
Rehvi suurus 18
Koormus indeks 95
kiirusindeks (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No

*Listihind (kui olemas) on rehvitootjate ja edasimüüjate vahelise müügihinna väljaarvutamise aluseks. Mitte mingil juhul ei ole siin tegemist lõpliku müügihinnaga, mida tuleb maksta ostjal.

**Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
***Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.

Uudiskiri

Kui soovite e-maili teel meie uudiskirja saada, siis registreerige end siin.

Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK