Uue sooritusvõimega rehviga on pidurdusmaa märjal ja kuival teel lühem, et saaksite juhitavust ja reisi nautida
Lühem pidurdusmaa märjal ja kuival teel
Parem haarduvus tundliku juhitavuse ja juhtimise tagamiseks
Juhtivate autotootjate kasutuses
Lühem pidurdusmaa märjal ja kuival teel
Aktiivse pidurdustehnoloogiaga suureneb pidurdamisel kontaktpind ja paraneb haarduvus. See suurenenud kontaktpind teepinnaga tagab lühema pidurdusmaa märjal ja kuival teel.
Haarduvus pidurdamiseks ja juhitavuseks
Rehvides Eagle F1 Asymmetric 3 kasutatud uus haarduvust parandav rehvisegu sisaldab teepinnaga haarduvuse suurendamiseks liimvaiku. See tagab parema haarduvuse märjal ja kuival teel pidurdamiseks ja juhitavuseks.
Roolimistäpsus ja vastupidavus
Uus tugevdatud rehvi ehitustehnoloogia tagab kergema konstruktsiooni ning parendab juhitavust ja kurvide läbimist, vähendab turvise kulumist ja suurendab kütusesäästlikkust.
1.3 Meeter = 4% lühem pidurdusteekond kuival teel *
4% parem juhtavus märjal teel *
10,9% väiksem veeretakistus, kui 3 nimekama konkurendi keskmine ja seega paramuselt teine madalaim veeretakistus kõikidest testitud rehvidest **
* Võrreldud 3 peamise konkurendi uusimate kujunduse keskmised näitaiaid UHP tasemelt (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testitud TÜV SÜD Product Service poolt sept-okt 2015 Goodyear Dunlop soovil. Uus UHP, rehvide suurus: 225/45 R17 91Y; Testauto: VW Golf; Testi asukohad: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Aruande nr 713066268
** Veeretakistusele hinnangud: Continental Sport Contact 5 -101,6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 -100; juhtivate konkurentide keskmine -89,1.Testi osa täpsustatud eelpool aruandega nr 713066268.
Ettevõtte Arvustus
Profiil:Eagle F1 Asymmetric 3
Arvustuse kuupäev
Testimiskeskus
Mõõdud
Arvustuse tekst
Hinnang
Tihend
04/2017
sport auto
195/40 R17 81W XL
Recommendable
Mark
Goodyear
Mudeliseeria
Eagle F1 Asymmetric 3
Dimension
195/40 R17 81W XL
Laius
195
Tyre profile
40
Construction type
R
Rehvi suurus
17
Koormus indeks
81
kiirusindeks
(W)
With/Without Valve (TT/TL)
Rehvile vajalik siselohv
M/C
No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.