Talverehvide põlvkonna tipptoodete tehnoloogia viimane sõna. “Miura- Ori” 3D lamelltehnoloogia, 4D nano disaini ühend ja mikro-optimeeritud jäigastumist turviseplokkides ühendavad endas häid talvesõidu omadusi madala müratasemega ja väljapaistvat jõudlust märgades tingimustes.
FUNKTSIOONID JA EELISED
Mõeldud suunastabiilsuse, patenteeritud 'Miura-Ori' 3D lamelltehnoloogiaga
4D Nano disainiühend
Micro-optimeeritud jäigad turviseplokid
Silmaaistev veojõud ja pidurdusvõime nii lumel kui ka jääl
Suurepärane suunastabiilsus lumistel teedel
LOODUD TALVISTELE TEEOLUDELE
Selleks, et rahuldada tipptaseme töökoormust ja külma aastaaja nõudeid, on nad valmistatud erinevatest kvaliteetsetest materjalidest ja konstruktsioonilahendustega.
Näitena uus EUROWINTER HS 01:
Innovatiivne turvisemuster
Voolu-optimeeritud turvise sooned
Tõstab “veepumba mõju”
efektiivne ja ohutu vee hajutavus
Esimaklassi vesiliukindlus
Silmapaistev veojõud lumel
Uus Miura-Ori 3D lamelltehnoloogia
Voolu-optimeeritud turvise sooned
Paindlik lamellstruktuuri lühikesteks pidurdusteekondadeks lumel ja jääl
Kõrgeim võimalik jäikus lamellitud servades optimaalseks stabiilsuseks kurvides
märkimisväärselt suurem veojõud lumel ja jääl kui ka ühtlasem mustri kulumine
Eripärased turvise kulunäidikud
Vähendatud maanteemüra
Täiustatud käitlemine
Esmaklassi mugavus
EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid
Euroopa Liit nõuab komisjoni määruses nr 1222/2009/EÜ, et kõikidel rehvidel, mis on toodetud autodele ja tarbesõidukitele pärast 1. juulit 2012, oleks spetsiaalne ühtne märgistus, mis annab infot rehvi kolme kirjeldava omaduse kohta:kütusesäästlikkus klassifitseeritud A-st G-ni, märghaardumine klassifitseeritud A-st G-ni ja väline veeremismüra detsibellides.
See määrus ei mõjuta järgmisi rehve: protekteeritud rehvid; professionaalsed maastikurehvid; võidusõidu-/sportautorehvid; teatavat tüüpi rehvid, mille eesmärk on parandada veojõudu, nt naastrehvid; T-tüüpi ajutised varurehvid; autorehvid, mis on toodetud enne 1990. aastat; rehvid, mille maksimaalne lubatud kiirus on 80 km/h; rehvid velgedele, mille diameeter on väiksem kui 254 mm või sellega võrdne või suurem kui 635 mm või sellega võrdne.
Selle märgistuse eesmärk on suurendada autotranspordi ohutust, keskkonnasäästlikkust ja majanduslikku tasuvust, julgustades tarbijat valima talle sobivaid ohutuid, kütusesäästlikke ja madala müratasemega rehve. Märgistust on siiski kritiseeritud, kuna see näitab vaid piiratud arvul omadusi. Spetsialistide sõnul on rehvidel palju muid omadusi, mis on liiklusohutuseks olulised ja asjakohased, sealhulgas, kuid mitte ainult: vesiliu omadused, sõidu stabiilsus, kasutusiga, toote muud omadused märjal ja kuival teel (mitte ainult märghaardumine) ja omadused lumel. Rehvide tootjad soovitavad, et erinevate institutsioonide katsete tulemused ja majandusharuga seotud ajakirjad peaksid jääma lõpptarbija jaoks väga olulisteks teabeallikateks, sest need keskenduvad väga erinevatele rehvide omadustele ja funktsioonidele ning hinnatakse neid.
*Listihind (kui olemas) on rehvitootjate ja edasimüüjate vahelise müügihinna väljaarvutamise aluseks. Mitte mingil juhul ei ole siin tegemist lõpliku müügihinnaga, mida tuleb maksta ostjal.
**Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud
***Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.