Klienditugi (esmaspäevast reedeni kell 8 kuni kella 16):
3728801348
Pange tähele! Rehvid toimetatakse kohale ilma velgedeta
(pildil olev velg on illustratiivne).

Falken Eurowinter HS01
195/65 R15 91T

rehvi suurus
195/65 R15 91T  Muuda 
Saadavus
Laos
rehvi
Talverehvid Wi
M+S tähistus
kiirus
T: Heaks kiidetud kuni 190 km/h
EAN
4250427415192
Article Number
R-351993
Rehvitähistus
C B 70 dB
Client reviews rating
(7)
Frequently bought together:
  • Total Price:
    230,61
    1 x Falken Eurowinter HS01 195/65 R15 91T =
    49,20 €
    1 x DeltiGrip DeltiGrip - 195 =
    33,81 €
49,20 €
Hind ühiku kohta, sh.KM
Tasuta tarne*
Tarneaeg 3-8 tööpäeva**
14 päeva tagastuspoliitika
Üle 10,000 rehvid laos

Falken Eurowinter HS01

Talverehvide põlvkonna tipptoodete tehnoloogia viimane sõna. “Miura- Ori” 3D lamelltehnoloogia, 4D nano disaini ühend ja mikro-optimeeritud jäigastumist turviseplokkides ühendavad endas häid talvesõidu omadusi madala müratasemega ja väljapaistvat jõudlust märgades tingimustes.

FUNKTSIOONID JA EELISED

  • Mõeldud suunastabiilsuse, patenteeritud 'Miura-Ori' 3D lamelltehnoloogiaga
  • 4D Nano disainiühend
  • Micro-optimeeritud jäigad turviseplokid
  • Silmaaistev veojõud ja pidurdusvõime nii lumel kui ka jääl
  • Suurepärane suunastabiilsus lumistel teedel

LOODUD TALVISTELE TEEOLUDELE

Selleks, et rahuldada tipptaseme töökoormust ja külma aastaaja nõudeid, on nad valmistatud erinevatest kvaliteetsetest materjalidest ja konstruktsioonilahendustega.

Näitena uus EUROWINTER HS 01:

Innovatiivne turvisemuster

  • Voolu-optimeeritud turvise sooned
  • Tõstab “veepumba mõju”
  • efektiivne ja ohutu vee hajutavus
  • Esimaklassi vesiliukindlus
  • Silmapaistev veojõud lumel

Uus Miura-Ori 3D lamelltehnoloogia

  • Voolu-optimeeritud turvise sooned
  • Paindlik lamellstruktuuri lühikesteks pidurdusteekondadeks lumel ja jääl
  • Kõrgeim võimalik jäikus lamellitud servades optimaalseks stabiilsuseks kurvides
  • märkimisväärselt suurem veojõud lumel ja jääl kui ka ühtlasem mustri kulumine

Eripärased turvise kulunäidikud

  • Vähendatud maanteemüra
  • Täiustatud käitlemine
  • Esmaklassi mugavus
Euroopa Rehvimärgistus

Tutvustus
Alates 1. novembrist 2012 peavad kõik paele 1.juulit 2012 toodetud rehvid kandma Euroopa rehvimärgistust.

Kasulikkus
Euroopa Liit on välja töötanud uue sätte, et edendada majanduslikku ja ökoloogilist tõhusust ja tagada liiklusohutus.

Puudused Rehvimärgistusv õib anda ülevaate ja anda kliendile rohkem läbipaistvust, kuid see hõlmab vaid kolme kriteeriumit. Laiahaardelisemal rehvi hindamisel on veel olulisi tulemuslikke näitajaid. Ennekõike sobiva talverehvi otsimisel on oluline testimis institutsiooni poolt sätestatud range nõudlikusestandart, nagu näiteks ADAC .

Soovime rõhutada, et tootja on vastutav märgistuse ja sellega kaasneva info eest. Kui Te ei leia vastavat teavet rehvimärgistuselt, siis polnud kas rehvitootja teavitanud meid märgistusest või oli rehv toodetud ennem 2012 a. juulit. Ennem seda kuupäeva polnud rehvimärgistus kohustuslik. Seega võib Teile sattuda ka rehvimärgistuseta toode.

Sümbolid
Rehve klassifitseeritakse kolme peamise omaduse järgi:
• Kütusesäästlikkus (A kuni G)
• Haarduvus märjal teel (A kuni G)
• Müra

Tegutse
Lõppkokkuvõttes määrab kütusekulu juhi tegutsemine. Selleks, et vähendada seda pikas perspektiivis, olles ettevaatlik, et kiirendamisel juhid saavad ökonoomsemate ja keskkonnateadlikud. Olles kütusesäästlikumad ja keskkonnateadlikud, saavad juhid vähendada kütusekulu kiiredamist kontrollides.

Regulaarne rehvirõhu kontrollimine aitab vähendada veeretakistust, energiakulu ning võimaldab optimaalset haardumist märja ilmaga. Õnnetuste vältimiseks ja ohutuse tagamiseks hoia pikkivahet.

Lisateave: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Leidke endale sobiv toode meie laiast valikust või küsige nõu meilt. Meie asjatundjad aitavad Teid meeleldi leidmaks sobiv rehv meie tootevalikust.

Kütusesäästlikkus

Kütusesäästlikust jaotatakse seitsmesse klassi: Hinnatakse A-st (kõrgeim hinnang) kuni G-ni (madalaim hinnang). A-klassi rehv tarbib 0.1 liitrit vähem 100km kohta, kui B-klass rehv. Oluline osa kütusesäästlikkusel on veeretakistus või veerehõõrdumine.

Veeretakistus
Veeretakistus on rehvi kulumisele ning hõõrdumisele kuluv energia. See sõltub kummi viskoelastsetest omadustest

Keskmine Keskmine on C-E vaheline väärtus. Hinnangut D ei kasutata.

Haarduvus märjal teel

Haarduvus märjal teel on rehvi võime suruda end vastu teed märgades tingimustes. See on eriti oluline suverehvide puhul. Sõiduauto puhul, mis rakendab pidurid täielikult kiiruselt 80 km/h, pidurdab A-hinnanguga rehvikomplekt kuni 18 meetrit lühema vahemaaga kui F-hinnanguga rehvikomplekt.

Keskmine Keskmine on C-E vaheline väärtus. Hinnanguid D ja G sõiduautode puhul ei kasutata.

Rehvi müra

Rehvi tekitatud välismüra näitaja detsibellides. Mustad helilained näitavad rehvi müraklassi 1-st (vaikne) 3-ni (vali). Pange tähele, et rehvi väline veeremismüra ei ole seotud sõiduki sisemüraga.

Pidev helitase üle 80 detsibelli võib põhjustada terviseprobleeme.

Sümbol
Kuna paljud inimesed pole kursis detsibelli väärtustega, on näidatud ka müraklass. See kategoriseerib rehvi tulevaste Euroopa rehvimüra piirmäärade suhtes: 1 must laine: vaikne (3 dB või enam alla Euroopa tulevast piirmäära). 2 musta lainet: mõõdukas (Euroopa tulevase piirmäära ja alla 3 dB vahel). 3 musta lainet: mürarikas (üle Euroopa tulevase piirmäära)

Falken Eurowinter HS01 tyre review

Average based on 7 test results
Grip in dry conditions
Braking in dry conditions
Grip in wet conditions
Braking in wet conditions
Grip in snow
Driving comfort
Internal noise level
Tyre wear
Fuel consumption
Kilometers driven 57 197

Falken Eurowinter HS01

Talverehvide põlvkonna tipptoodete tehnoloogia viimane sõna. “Miura- Ori” 3D lamelltehnoloogia, 4D nano disaini ühend ja mikro-optimeeritud jäigastumist turviseplokkides ühendavad endas häid talvesõidu omadusi madala müratasemega ja väljapaistvat jõudlust märgades tingimustes.

FUNKTSIOONID JA EELISED

  • Mõeldud suunastabiilsuse, patenteeritud 'Miura-Ori' 3D lamelltehnoloogiaga
  • 4D Nano disainiühend
  • Micro-optimeeritud jäigad turviseplokid
  • Silmaaistev veojõud ja pidurdusvõime nii lumel kui ka jääl
  • Suurepärane suunastabiilsus lumistel teedel

LOODUD TALVISTELE TEEOLUDELE

Selleks, et rahuldada tipptaseme töökoormust ja külma aastaaja nõudeid, on nad valmistatud erinevatest kvaliteetsetest materjalidest ja konstruktsioonilahendustega.

Näitena uus EUROWINTER HS 01:

Innovatiivne turvisemuster

  • Voolu-optimeeritud turvise sooned
  • Tõstab “veepumba mõju”
  • efektiivne ja ohutu vee hajutavus
  • Esimaklassi vesiliukindlus
  • Silmapaistev veojõud lumel

Uus Miura-Ori 3D lamelltehnoloogia

  • Voolu-optimeeritud turvise sooned
  • Paindlik lamellstruktuuri lühikesteks pidurdusteekondadeks lumel ja jääl
  • Kõrgeim võimalik jäikus lamellitud servades optimaalseks stabiilsuseks kurvides
  • märkimisväärselt suurem veojõud lumel ja jääl kui ka ühtlasem mustri kulumine

Eripärased turvise kulunäidikud

  • Vähendatud maanteemüra
  • Täiustatud käitlemine
  • Esmaklassi mugavus
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.
x
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK