Klienditugi (esmaspäevast reedeni kell 8 kuni kella 16):
3728801348
Pange tähele! Rehvid toimetatakse kohale ilma velgedeta
(pildil olev velg on illustratiivne).

Dunlop Winter Response 2
175/65 R14 82T

rehvi suurus
175/65 R14 82T  Muuda 
Saadavus
Laos
rehvi
Talverehvid Wi
M+S tähistus
kiirus
T: Heaks kiidetud kuni 190 km/h
EAN
3188649820375
Article Number
R-240195
Rehvitähistus
C B 66 dB
Frequently bought together:
  • Total Price:
    257,19
    1 x Dunlop Winter Response 2 175/65 R14 82T =
    57,20 €
    1 x DeltiGrip DeltiGrip - 190 =
    28,39 €
57,20 €
Hind ühiku kohta, sh.KM
Tasuta tarne*
Tarneaeg 3 - 8 tööpäeva**
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks
  • Kirjeldus
  • EL Rehvimärgis

Asümmeetriline mustridisain. Asümmeetriline mustridisain pakub täiustatud käsitsemist ja vastupidavust vesiliu tekkele. Pidev kesksoon suurendab stabiilsust ja täpsust. Asümmeetriline soonepaigutus parandab haarduvust märjal ja kuival pinnal.Eelised Täiustatud sooritus sirgetel lõikudel ja pööramisel; suurendatud vastupidavus vesiliu tekkele.

Multi Blade System. Talvised sõidutingimused võivad suuresti erineda. Külmast ja kuivast lume või lörtsini – need tingimused seavad rehvile väga kõrged nõudmised. Dunlopi mitme lamelli süsteem saab selle ülesandega suurepäraselt hakkama, kasutades erinevate talviste olude jaoks erinevat tüüpi lamelle.Eelised Ühtlane toimimine erinevates talvistes tingimustes.

Spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem. Tugevdab ühendust rehvi ja velje vahel täpsemaks sõidukogemuseks. Nagu haare teie käe ja rooliratta vahel, parandab spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem juhitavust ja annab suurepärase teetunnetuse.Eelised Parem teetunnetus, suurem stabiilsus ja täpsus.

Silica-Plusi turvisesegu. Mootorispordis kasutatav turvisesegu, mis tagab kõrge haarduvuse taseme, eriti märjal teel ja madalatel temperatuuridel.Eelised Esmaklassiline pidurdus- ja kiirendustoime; hea haarduvus märgades ja külmades oludes; vähene kulumine.

Muutuvraadiustega muster (Multi Radius Tread, MRT). MRT kujunduses on kümme erinevat radiaali ja seepärast on need täpsemad. Selle tulemusel on surve rakendamine tee kontaktpinnale väga efektiivne. Mõjuks on sujuvamad üleminekud sirgelt pööramisele, mille tulemuseks on täpsemad ja progressiivsed reaktsioonid.Eelised Märkimisväärselt parem juhtimine jalajälje arengu üle kõikides sõidutingimustes, tundlik käsitsemine märjal ja kuival, suurendatud juhitavus pööramisel.

Üheosaline vöö (JLB). Hybrid Overlay-tehnoloogia, mis vähendab ringdeformatsiooni suurel kiirusel.Eelised Ülim stabiilsus suurel kiirusel; sujuv ja ühtlane kulumine.

Euroopa Rehvimärgistus

Tutvustus
Alates 1. novembrist 2012 peavad kõik paele 1.juulit 2012 toodetud rehvid kandma Euroopa rehvimärgistust.

Kasulikkus
Euroopa Liit on välja töötanud uue sätte, et edendada majanduslikku ja ökoloogilist tõhusust ja tagada liiklusohutus.

Puudused Rehvimärgistusv õib anda ülevaate ja anda kliendile rohkem läbipaistvust, kuid see hõlmab vaid kolme kriteeriumit. Laiahaardelisemal rehvi hindamisel on veel olulisi tulemuslikke näitajaid. Ennekõike sobiva talverehvi otsimisel on oluline testimis institutsiooni poolt sätestatud range nõudlikusestandart, nagu näiteks ADAC .

Soovime rõhutada, et tootja on vastutav märgistuse ja sellega kaasneva info eest. Kui Te ei leia vastavat teavet rehvimärgistuselt, siis polnud kas rehvitootja teavitanud meid märgistusest või oli rehv toodetud ennem 2012 a. juulit. Ennem seda kuupäeva polnud rehvimärgistus kohustuslik. Seega võib Teile sattuda ka rehvimärgistuseta toode.

Sümbolid
Rehve klassifitseeritakse kolme peamise omaduse järgi:
• Kütusesäästlikkus (A kuni G)
• Haarduvus märjal teel (A kuni G)
• Müra

Tegutse
Lõppkokkuvõttes määrab kütusekulu juhi tegutsemine. Selleks, et vähendada seda pikas perspektiivis, olles ettevaatlik, et kiirendamisel juhid saavad ökonoomsemate ja keskkonnateadlikud. Olles kütusesäästlikumad ja keskkonnateadlikud, saavad juhid vähendada kütusekulu kiiredamist kontrollides.

Regulaarne rehvirõhu kontrollimine aitab vähendada veeretakistust, energiakulu ning võimaldab optimaalset haardumist märja ilmaga. Õnnetuste vältimiseks ja ohutuse tagamiseks hoia pikkivahet.

Lisateave: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Leidke endale sobiv toode meie laiast valikust või küsige nõu meilt. Meie asjatundjad aitavad Teid meeleldi leidmaks sobiv rehv meie tootevalikust.

Kütusesäästlikkus

Kütusesäästlikust jaotatakse seitsmesse klassi: Hinnatakse A-st (kõrgeim hinnang) kuni G-ni (madalaim hinnang). A-klassi rehv tarbib 0.1 liitrit vähem 100km kohta, kui B-klass rehv. Oluline osa kütusesäästlikkusel on veeretakistus või veerehõõrdumine.

Veeretakistus
Veeretakistus on rehvi kulumisele ning hõõrdumisele kuluv energia. See sõltub kummi viskoelastsetest omadustest

Keskmine Keskmine on C-E vaheline väärtus. Hinnangut D ei kasutata.

Haarduvus märjal teel

Haarduvus märjal teel on rehvi võime suruda end vastu teed märgades tingimustes. See on eriti oluline suverehvide puhul. Sõiduauto puhul, mis rakendab pidurid täielikult kiiruselt 80 km/h, pidurdab A-hinnanguga rehvikomplekt kuni 18 meetrit lühema vahemaaga kui F-hinnanguga rehvikomplekt.

Keskmine Keskmine on C-E vaheline väärtus. Hinnanguid D ja G sõiduautode puhul ei kasutata.

Rehvi müra

Rehvi tekitatud välismüra näitaja detsibellides. Mustad helilained näitavad rehvi müraklassi 1-st (vaikne) 3-ni (vali). Pange tähele, et rehvi väline veeremismüra ei ole seotud sõiduki sisemüraga.

Pidev helitase üle 80 detsibelli võib põhjustada terviseprobleeme.

Sümbol
Kuna paljud inimesed pole kursis detsibelli väärtustega, on näidatud ka müraklass. See kategoriseerib rehvi tulevaste Euroopa rehvimüra piirmäärade suhtes: 1 must laine: vaikne (3 dB või enam alla Euroopa tulevast piirmäära). 2 musta lainet: mõõdukas (Euroopa tulevase piirmäära ja alla 3 dB vahel). 3 musta lainet: mürarikas (üle Euroopa tulevase piirmäära)

Asümmeetriline mustridisain. Asümmeetriline mustridisain pakub täiustatud käsitsemist ja vastupidavust vesiliu tekkele. Pidev kesksoon suurendab stabiilsust ja täpsust. Asümmeetriline soonepaigutus parandab haarduvust märjal ja kuival pinnal.Eelised Täiustatud sooritus sirgetel lõikudel ja pööramisel; suurendatud vastupidavus vesiliu tekkele.

Multi Blade System. Talvised sõidutingimused võivad suuresti erineda. Külmast ja kuivast lume või lörtsini – need tingimused seavad rehvile väga kõrged nõudmised. Dunlopi mitme lamelli süsteem saab selle ülesandega suurepäraselt hakkama, kasutades erinevate talviste olude jaoks erinevat tüüpi lamelle.Eelised Ühtlane toimimine erinevates talvistes tingimustes.

Spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem. Tugevdab ühendust rehvi ja velje vahel täpsemaks sõidukogemuseks. Nagu haare teie käe ja rooliratta vahel, parandab spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem juhitavust ja annab suurepärase teetunnetuse.Eelised Parem teetunnetus, suurem stabiilsus ja täpsus.

Silica-Plusi turvisesegu. Mootorispordis kasutatav turvisesegu, mis tagab kõrge haarduvuse taseme, eriti märjal teel ja madalatel temperatuuridel.Eelised Esmaklassiline pidurdus- ja kiirendustoime; hea haarduvus märgades ja külmades oludes; vähene kulumine.

Muutuvraadiustega muster (Multi Radius Tread, MRT). MRT kujunduses on kümme erinevat radiaali ja seepärast on need täpsemad. Selle tulemusel on surve rakendamine tee kontaktpinnale väga efektiivne. Mõjuks on sujuvamad üleminekud sirgelt pööramisele, mille tulemuseks on täpsemad ja progressiivsed reaktsioonid.Eelised Märkimisväärselt parem juhtimine jalajälje arengu üle kõikides sõidutingimustes, tundlik käsitsemine märjal ja kuival, suurendatud juhitavus pööramisel.

Üheosaline vöö (JLB). Hybrid Overlay-tehnoloogia, mis vähendab ringdeformatsiooni suurel kiirusel.Eelised Ülim stabiilsus suurel kiirusel; sujuv ja ühtlane kulumine.

*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK