Sport Maxx RT
Dunlop
Pange tähele! Rehvid toimetatakse kohale ilma velgedeta
(pildil olev velg on illustratiivne).
Dunlop

Dunlop Sport Maxx RT 245/40 ZR18 (93Y) veljekaitsega (MFS)

Dunlop

Dunlop Sport Maxx RT 245/40 ZR18 (93Y) veljekaitsega (MFS)

Rehvi suurus: 245/40 ZR18 (93Y) veljekaitsega (MFS) 
Saadavus: Neid rehve ei ole kahjuks laos.
rehvi: SuverehvidSo
kiirus: (Y): Heaks kiidetud üle 301 km/h
EAN: 3188649815838
Article Number: R-217390
Rehvitähistus: Veeretakistus E Märghaardumine A Müraemissioon 68dB
DEX:
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@tirendo.ee
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
Hind ühiku kohta, sh.KM
Tasuta tarne*
Tarneaeg 3 - 8 tööpäeva**
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks
  • Kirjeldus
  • Rehvimärgis
  • Technical specifications

Erakordne haarduvus märjal ja kuival teel Täiustatud juhitavus kurvides Lühem pidurdusmaa kiirtee kiirustel Kütusesäästlik disain Erakordne haarduvus.

Velje ääriku kaitsesüsteem. MFS on kummiprofiil piki rehvi siseserva velje ääriku kohal. See loob kaitsva puhvertsooni. Eelised Kaitseb kalleid valuvelgi kahjustuste eest äärekivide vastu sõitmisel. Sport Maxx RT tagab tänu kohanduvale segutehnikale esmaklassilise haarduvuse märjal ja kuival. Mootorispordist pärinevad polümeerid kohanduvad teepinna tekstuuriga, maksimeerides kontakti teega ja suurendades haarduvust. Parandatud juhitavus pööramisel Nautige stabiilset juhitavust suurel kiirusel sujuvate üleminekutega otse kurvidesse.

Massiivsed välised õlaplokid aitavad parandada stabiilsust ja juhitavust pööramisel. Lühem pidurdusmaa kiirtee kiirustel Dunlopi uuenduslikud Short Braking plokid aitavad tagada lühemad pidurdusmaad suurel kiirusel sõites. Loodud kiireks sõiduks, suurendavad need eriti jäigad plokid teekontakti pidurdusjõu toimel. Kütusesäästlik disain Sport Maxx RT-s on kasutusel kergekaaluline konstruktsioon, mis vähendab veeretakistust ja langetab kütusekulu ning CO2 heidet.

Asümmeetriline mustridisain. Asümmeetriline mustridisain pakub täiustatud käsitsemist ja vastupidavust vesiliu tekkele. Pidev kesksoon suurendab stabiilsust ja täpsust. Asümmeetriline soonepaigutus parandab haarduvust märjal ja kuival pinnal.Eelised Täiustatud sooritus sirgetel lõikudel ja pööramisel; suurendatud vastupidavus vesiliu tekkele.

Lamedam turviseprofiil. Dunlopi rehvide uuel põlvkonnal on lamedam turviseprofiil ja sõltuvalt rehvi mõõdust ja tüübist 4–8% suurem kontaktpind. Suurem kontaktpind lisab stabiilsust ja parandab teetunnetust, võimaldades rehvidel kiiresti ja täpselt reageerida.Eelised Paranenud stabiilsus ja roolimistäpsus; vähenenud servade kulumine; suurepärane pööramisstabiilsus ja täpsus; parim haarduvus kuival.

Spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem. Tugevdab ühendust rehvi ja velje vahel täpsemaks sõidukogemuseks. Nagu haare teie käe ja rooliratta vahel, parandab spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem juhitavust ja annab suurepärase teetunnetuse.Eelised Parem teetunnetus, suurem stabiilsus ja täpsus.

Silica-Plusi turvisesegu. Mootorispordis kasutatav turvisesegu, mis tagab kõrge haarduvuse taseme, eriti märjal teel ja madalatel temperatuuridel.Eelised Esmaklassiline pidurdus- ja kiirendustoime; hea haarduvus märgades ja külmades oludes; vähene kulumine.

Muutuvraadiustega muster (Multi Radius Tread, MRT). MRT kujunduses on kümme erinevat radiaali ja seepärast on need täpsemad. Selle tulemusel on surve rakendamine tee kontaktpinnale väga efektiivne. Mõjuks on sujuvamad üleminekud sirgelt pööramisele, mille tulemuseks on täpsemad ja progressiivsed reaktsioonid.Eelised Märkimisväärselt parem juhtimine jalajälje arengu üle kõikides sõidutingimustes, tundlik käsitsemine märjal ja kuival, suurendatud juhitavus pööramisel.

Maximum Flange Shield (MFS). Velje ääriku kaitsesüsteem. MFS on kummiprofiil piki rehvi siseserva velje ääriku kohal. See loob kaitsva puhvertsooni.Eelised Kaitseb kalleid valuvelgi kahjustuste eest äärekivide vastu sõitmisel.

Üheosaline vöö (JLB). Hybrid Overlay-tehnoloogia, mis vähendab ringdeformatsiooni suurel kiirusel.Eelised Ülim stabiilsus suurel kiirusel; sujuv ja ühtlane kulumine.

Dual Silica-rehvisegu. See rehvisegu parandab kiirendusvõimet ja vähendab kulumist.Eelised Suurepärane pidurdus- ja kiirendusvõime; väga hea juhitavus suvistel ja sügisestel teedel; hea haarduvus; kulumiskindlus. Adaptive Compund rehvisegu Segutehnoloogia, mis kasutab teepinna struktuuriga kohandumiseks mootorispordist pärit polümeere. Parandatud kontaktiga mikrotasandil suurendatakse üldist kontakti rehvi ja tee vahel.Eelised Esmaklassiline haarduvus ja pidurdustoime

Power Braking Blocks. Suure jäikusega blokid, mis säilitavad pidurdusjõu rakendamisel kõvaduse. Suurendatud jäikus aitab suurtel kiirustel pidurdamisel tagada optimaalse teekontakti.Eelised Lühemad pidurdusmaad, eriti suurtel kiirustel.

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Euroopa Liit nõuab komisjoni määruses nr 1222/2009/EÜ, et kõikidel rehvidel, mis on toodetud autodele ja tarbesõidukitele pärast 1. juulit 2012, oleks spetsiaalne ühtne märgistus, mis annab infot rehvi kolme kirjeldava omaduse kohta:kütusesäästlikkus klassifitseeritud A-st G-ni, märghaardumine klassifitseeritud A-st G-ni ja väline veeremismüra detsibellides.

See määrus ei mõjuta järgmisi rehve: protekteeritud rehvid; professionaalsed maastikurehvid; võidusõidu-/sportautorehvid; teatavat tüüpi rehvid, mille eesmärk on parandada veojõudu, nt naastrehvid; T-tüüpi ajutised varurehvid; autorehvid, mis on toodetud enne 1990. aastat; rehvid, mille maksimaalne lubatud kiirus on 80 km/h; rehvid velgedele, mille diameeter on väiksem kui 254 mm või sellega võrdne või suurem kui 635 mm või sellega võrdne.

Selle märgistuse eesmärk on suurendada autotranspordi ohutust, keskkonnasäästlikkust ja majanduslikku tasuvust, julgustades tarbijat valima talle sobivaid ohutuid, kütusesäästlikke ja madala müratasemega rehve. Märgistust on siiski kritiseeritud, kuna see näitab vaid piiratud arvul omadusi. Spetsialistide sõnul on rehvidel palju muid omadusi, mis on liiklusohutuseks olulised ja asjakohased, sealhulgas, kuid mitte ainult: vesiliu omadused, sõidu stabiilsus, kasutusiga, toote muud omadused märjal ja kuival teel (mitte ainult märghaardumine) ja omadused lumel.
Rehvide tootjad soovitavad, et erinevate institutsioonide katsete tulemused ja majandusharuga seotud ajakirjad peaksid jääma lõpptarbija jaoks väga olulisteks teabeallikateks, sest need keskenduvad väga erinevatele rehvide omadustele ja funktsioonidele ning hinnatakse neid.

Mark Dunlop
Hooaeg
Mudeliseeria Sport Maxx RT
Dimension 245/40 ZR18 (93Y) veljekaitsega (MFS)
Laius 245
Tyre profile 40
Construction type ZR
Rehvi suurus 18
Koormus indeks 93
kiirusindeks ((Y))
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK