SP Sport 9000
Dunlop
Pange tähele! Rehvid toimetatakse kohale ilma velgedeta
(pildil olev velg on illustratiivne).
Dunlop

Dunlop SP Sport 9000 265/40 R18 97Y MO

Dunlop - Rahvusvaheline rehvitootja. Kõrgemas hinnaklassis kvaliteetrehvid.

Rehvi suurus: 265/40 R18 97Y MO 
Saadavus: Neid rehve ei ole kahjuks laos.
rehvi: SuverehvidSo
kiirus: Y: Heaks kiidetud kuni 300 km/h
EAN: 4038526215123
Article Number: 511398
Rehvitähistus: Veeretakistus F Märghaardumine C Müraemissioon 69dB
DEX:
Kliendi hinnangud:
(75)
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@tirendo.ee
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
Hind ühiku kohta, sh.KM
Tasuta tarne*
Tarneaeg 3 - 8 tööpäeva**
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks
  • Kirjeldus
  • Rehvimärgis
  • Kliendi hinnangud
  • Technical specifications

Parandatud kiirendus ja pidurdus. Oivaline juhitavus ja ohutus märjal pinnal. Parem stabiilsus suurtel kiirustel. Mugavus ja kauakestvus Edasiarendatud kiirendus ja pidurdus. Lubage endale maksimaalset naudingut oma võimsast autost koos SP Sport 9000-ga.

Silica-Plusi võidusõidu kummisegu parandab märkimisväärselt kiirendus- ja pidurdusvõimet. Surve on jaotatud ühtlaselt üle rehvi, et aidata teie autol teel püsida. Oivaline juhitavus märjal pinnal Suurem stabiilsus kiirtee kiirustel. SP Sport 9000-e kuju jääb kiirtee kiirustel püsivaks, võimaldades teile sujuva ja stabiilse sõidu. Rehvi ja velje vahel säilib tihe ühendus, tagades täpse juhitavuse ja roolimistunnetuse. KoMugavus ja kauakestvus Turvis on valmistatud vähendama sise- ja välismüra, mis tagab vaiksema kogemuse teile ja teistele teie ümber. Aeglaselt kuluv segu võimaldab rehvivahetuste vahel suuremat läbisõitu.gege kindlat juhitavust märja ilmaga. Järsud suundsooned juhivad tihedas vihmas vee kiiresti ära.

Spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem. Tugevdab ühendust rehvi ja velje vahel täpsemaks sõidukogemuseks. Nagu haare teie käe ja rooliratta vahel, parandab spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem juhitavust ja annab suurepärase teetunnetuse.Eelised Parem teetunnetus, suurem stabiilsus ja täpsus.

Maximum Flange Shield (MFS). Velje ääriku kaitsesüsteem. MFS on kummiprofiil piki rehvi siseserva velje ääriku kohal. See loob kaitsva puhvertsooni.Eelised Kaitseb kalleid valuvelgi kahjustuste eest äärekivide vastu sõitmisel.

Üheosaline vöö (JLB). Hybrid Overlay-tehnoloogia, mis vähendab ringdeformatsiooni suurel kiirusel.Eelised Ülim stabiilsus suurel kiirusel; sujuv ja ühtlane kulumine.

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Euroopa Liit nõuab komisjoni määruses nr 1222/2009/EÜ, et kõikidel rehvidel, mis on toodetud autodele ja tarbesõidukitele pärast 1. juulit 2012, oleks spetsiaalne ühtne märgistus, mis annab infot rehvi kolme kirjeldava omaduse kohta:kütusesäästlikkus klassifitseeritud A-st G-ni, märghaardumine klassifitseeritud A-st G-ni ja väline veeremismüra detsibellides.

See määrus ei mõjuta järgmisi rehve: protekteeritud rehvid; professionaalsed maastikurehvid; võidusõidu-/sportautorehvid; teatavat tüüpi rehvid, mille eesmärk on parandada veojõudu, nt naastrehvid; T-tüüpi ajutised varurehvid; autorehvid, mis on toodetud enne 1990. aastat; rehvid, mille maksimaalne lubatud kiirus on 80 km/h; rehvid velgedele, mille diameeter on väiksem kui 254 mm või sellega võrdne või suurem kui 635 mm või sellega võrdne.

Selle märgistuse eesmärk on suurendada autotranspordi ohutust, keskkonnasäästlikkust ja majanduslikku tasuvust, julgustades tarbijat valima talle sobivaid ohutuid, kütusesäästlikke ja madala müratasemega rehve. Märgistust on siiski kritiseeritud, kuna see näitab vaid piiratud arvul omadusi. Spetsialistide sõnul on rehvidel palju muid omadusi, mis on liiklusohutuseks olulised ja asjakohased, sealhulgas, kuid mitte ainult: vesiliu omadused, sõidu stabiilsus, kasutusiga, toote muud omadused märjal ja kuival teel (mitte ainult märghaardumine) ja omadused lumel.
Rehvide tootjad soovitavad, et erinevate institutsioonide katsete tulemused ja majandusharuga seotud ajakirjad peaksid jääma lõpptarbija jaoks väga olulisteks teabeallikateks, sest need keskenduvad väga erinevatele rehvide omadustele ja funktsioonidele ning hinnatakse neid.

Dunlop SP Sport 9000 tyre review

Average based on 75 test results
Grip in dry conditions
Braking in dry conditions
Grip in wet conditions
Braking in wet conditions
Grip in snow
Driving comfort
Internal noise level
Tyre wear
Fuel consumption
Kilometers driven 1 701 825
Mark Dunlop
Hooaeg
Mudeliseeria SP Sport 9000
Dimension 265/40 R18 97Y MO
Laius 265
Tyre profile 40
Construction type R
Rehvi suurus 18
Koormus indeks 97
kiirusindeks (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK