Klienditugi (esmaspäevast reedeni kell 8 kuni kella 16):
3728801348
Pange tähele! Rehvid toimetatakse kohale ilma velgedeta
(pildil olev velg on illustratiivne).

Dunlop SP QuattroMaxx
275/45 R20 110Y XL

rehvi suurus
275/45 R20 110Y  Muuda 
Saadavus
Laos
rehvi
Suverehvid So
kiirus
Y: Heaks kiidetud kuni 300 km/h
EAN
5452000429728
Article Number
D-120002
Rehvitähistus
C B 69 dB
Client reviews rating
(33)
226,50 €
Hind ühiku kohta, sh.KM
Tasuta tarne*
Tarneaeg 3 - 8 tööpäeva**
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks
  • Kirjeldus
  • EL Rehvimärgis
  • Client reviews rating

Sportauto täpsus ja sõidunauding võimsatele linnamaasturitele. Esmaklassiline teetunnetus Roolimistäpsus, mida võimendab DuPont™ Kevlar® Hea haarduvus märgadel ja kuivadel teedel Hea kaitse vesiliu vastu Esmaklassiline teetunnetus Touch Technology abil Dunlop SP QuattroMaxx kasutab parema teetunnetuse pakkumiseks Dunlop Touch Technology't. Tulemuseks on tundlik ja nauditavam sõidukogemus.

Roolimistäpsus, mida võimendab DuPont™ Kevlar® SP QuattroMaxxi külgseinad on tugevdatud DuPont™ Kevlar®-i tehnoloogia abil, mis pakub teile täpset roolimistunnetust ja stabiilsust pööramisel. Hea haarduvus märgadel ja kuivadel teedel Kahekordne ränioksiidi segu tagab suure haarduvus- ja pidurdusvõime nii märgades kui ka kuivades tingimustes.

See on ka hea kulumiskindlusega, mis tähendab pikemat läbisõitu rehvivahetuste vahel. Hea kaitse vesiliu vastu Sügavad ja laiad sooned rehviturvises juhivad kiiresti vett, aidates teil säilitada optimaalset juhitavust äärmiselt märjas ilmas. Tugevdab ühendust rehvi ja velje vahel täpsemaks sõidukogemuseks. Nagu haare teie käe ja rooliratta vahel, parandab spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem juhitavust ja annab suurepärase teetunnetuse. Eelised Parem teetunnetus, suurem stabiilsus ja täpsus.

Asümmeetriline mustridisain. Asümmeetriline mustridisain pakub täiustatud käsitsemist ja vastupidavust vesiliu tekkele. Pidev kesksoon suurendab stabiilsust ja täpsust. Asümmeetriline soonepaigutus parandab haarduvust märjal ja kuival pinnal.Eelised Täiustatud sooritus sirgetel lõikudel ja pööramisel; suurendatud vastupidavus vesiliu tekkele.

Lamedam turviseprofiil. Dunlopi rehvide uuel põlvkonnal on lamedam turviseprofiil ja sõltuvalt rehvi mõõdust ja tüübist 4–8% suurem kontaktpind. Suurem kontaktpind lisab stabiilsust ja parandab teetunnetust, võimaldades rehvidel kiiresti ja täpselt reageerida.Eelised Paranenud stabiilsus ja roolimistäpsus; vähenenud servade kulumine; suurepärane pööramisstabiilsus ja täpsus; parim haarduvus kuival.

Spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem. Tugevdab ühendust rehvi ja velje vahel täpsemaks sõidukogemuseks. Nagu haare teie käe ja rooliratta vahel, parandab spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem juhitavust ja annab suurepärase teetunnetuse.Eelised Parem teetunnetus, suurem stabiilsus ja täpsus.

Muutuv mustri-soonte suhe. Asümmeetriline, muutuva mustri-soonte suhtega turvisedisain tagab väga kõrge vastupanu vesiliu tekkimisele. Massiivsed välised õlablokid tagavad vee kiire ja turbulentsita äravoolu, kindlustades samas suurepärase pööramisstabiilsuse.Eelised Kõrge vastupidavus vesiliu tekkele, suurendatud teekontakt, täiustatud pööramisstabiilsus ja roolimistäpsus.

Muutuvraadiustega muster (Multi Radius Tread, MRT). MRT kujunduses on kümme erinevat radiaali ja seepärast on need täpsemad. Selle tulemusel on surve rakendamine tee kontaktpinnale väga efektiivne. Mõjuks on sujuvamad üleminekud sirgelt pööramisele, mille tulemuseks on täpsemad ja progressiivsed reaktsioonid.Eelised Märkimisväärselt parem juhtimine jalajälje arengu üle kõikides sõidutingimustes, tundlik käsitsemine märjal ja kuival, suurendatud juhitavus pööramisel.

Maximum Flange Shield (MFS). Velje ääriku kaitsesüsteem. MFS on kummiprofiil piki rehvi siseserva velje ääriku kohal. See loob kaitsva puhvertsooni.Eelised Kaitseb kalleid valuvelgi kahjustuste eest äärekivide vastu sõitmisel.

Üheosaline vöö (JLB). Hybrid Overlay-tehnoloogia, mis vähendab ringdeformatsiooni suurel kiirusel.Eelised Ülim stabiilsus suurel kiirusel; sujuv ja ühtlane kulumine.

Dual Silica-rehvisegu. See rehvisegu parandab kiirendusvõimet ja vähendab kulumist.Eelised Suurepärane pidurdus- ja kiirendusvõime; väga hea juhitavus suvistel ja sügisestel teedel; hea haarduvus; kulumiskindlus.

Euroopa Rehvimärgistus

Tutvustus
Alates 1. novembrist 2012 peavad kõik paele 1.juulit 2012 toodetud rehvid kandma Euroopa rehvimärgistust.

Kasulikkus
Euroopa Liit on välja töötanud uue sätte, et edendada majanduslikku ja ökoloogilist tõhusust ja tagada liiklusohutus.

Puudused Rehvimärgistusv õib anda ülevaate ja anda kliendile rohkem läbipaistvust, kuid see hõlmab vaid kolme kriteeriumit. Laiahaardelisemal rehvi hindamisel on veel olulisi tulemuslikke näitajaid. Ennekõike sobiva talverehvi otsimisel on oluline testimis institutsiooni poolt sätestatud range nõudlikusestandart, nagu näiteks ADAC .

Soovime rõhutada, et tootja on vastutav märgistuse ja sellega kaasneva info eest. Kui Te ei leia vastavat teavet rehvimärgistuselt, siis polnud kas rehvitootja teavitanud meid märgistusest või oli rehv toodetud ennem 2012 a. juulit. Ennem seda kuupäeva polnud rehvimärgistus kohustuslik. Seega võib Teile sattuda ka rehvimärgistuseta toode.

Sümbolid
Rehve klassifitseeritakse kolme peamise omaduse järgi:
• Kütusesäästlikkus (A kuni G)
• Haarduvus märjal teel (A kuni G)
• Müra

Tegutse
Lõppkokkuvõttes määrab kütusekulu juhi tegutsemine. Selleks, et vähendada seda pikas perspektiivis, olles ettevaatlik, et kiirendamisel juhid saavad ökonoomsemate ja keskkonnateadlikud. Olles kütusesäästlikumad ja keskkonnateadlikud, saavad juhid vähendada kütusekulu kiiredamist kontrollides.

Regulaarne rehvirõhu kontrollimine aitab vähendada veeretakistust, energiakulu ning võimaldab optimaalset haardumist märja ilmaga. Õnnetuste vältimiseks ja ohutuse tagamiseks hoia pikkivahet.

Lisateave: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Leidke endale sobiv toode meie laiast valikust või küsige nõu meilt. Meie asjatundjad aitavad Teid meeleldi leidmaks sobiv rehv meie tootevalikust.

Kütusesäästlikkus

Kütusesäästlikust jaotatakse seitsmesse klassi: Hinnatakse A-st (kõrgeim hinnang) kuni G-ni (madalaim hinnang). A-klassi rehv tarbib 0.1 liitrit vähem 100km kohta, kui B-klass rehv. Oluline osa kütusesäästlikkusel on veeretakistus või veerehõõrdumine.

Veeretakistus
Veeretakistus on rehvi kulumisele ning hõõrdumisele kuluv energia. See sõltub kummi viskoelastsetest omadustest

Keskmine Keskmine on C-E vaheline väärtus. Hinnangut D ei kasutata.

Haarduvus märjal teel

Haarduvus märjal teel on rehvi võime suruda end vastu teed märgades tingimustes. See on eriti oluline suverehvide puhul. Sõiduauto puhul, mis rakendab pidurid täielikult kiiruselt 80 km/h, pidurdab A-hinnanguga rehvikomplekt kuni 18 meetrit lühema vahemaaga kui F-hinnanguga rehvikomplekt.

Keskmine Keskmine on C-E vaheline väärtus. Hinnanguid D ja G sõiduautode puhul ei kasutata.

Rehvi müra

Rehvi tekitatud välismüra näitaja detsibellides. Mustad helilained näitavad rehvi müraklassi 1-st (vaikne) 3-ni (vali). Pange tähele, et rehvi väline veeremismüra ei ole seotud sõiduki sisemüraga.

Pidev helitase üle 80 detsibelli võib põhjustada terviseprobleeme.

Sümbol
Kuna paljud inimesed pole kursis detsibelli väärtustega, on näidatud ka müraklass. See kategoriseerib rehvi tulevaste Euroopa rehvimüra piirmäärade suhtes: 1 must laine: vaikne (3 dB või enam alla Euroopa tulevast piirmäära). 2 musta lainet: mõõdukas (Euroopa tulevase piirmäära ja alla 3 dB vahel). 3 musta lainet: mürarikas (üle Euroopa tulevase piirmäära)

Dunlop SP Quattromaxx tyre review

Average based on 33 test results
Grip in dry conditions
Braking in dry conditions
Grip in wet conditions
Braking in wet conditions
Grip in snow
Driving comfort
Internal noise level
Tyre wear
Fuel consumption
Kilometers driven 324 489

Sportauto täpsus ja sõidunauding võimsatele linnamaasturitele. Esmaklassiline teetunnetus Roolimistäpsus, mida võimendab DuPont™ Kevlar® Hea haarduvus märgadel ja kuivadel teedel Hea kaitse vesiliu vastu Esmaklassiline teetunnetus Touch Technology abil Dunlop SP QuattroMaxx kasutab parema teetunnetuse pakkumiseks Dunlop Touch Technology't. Tulemuseks on tundlik ja nauditavam sõidukogemus.

Roolimistäpsus, mida võimendab DuPont™ Kevlar® SP QuattroMaxxi külgseinad on tugevdatud DuPont™ Kevlar®-i tehnoloogia abil, mis pakub teile täpset roolimistunnetust ja stabiilsust pööramisel. Hea haarduvus märgadel ja kuivadel teedel Kahekordne ränioksiidi segu tagab suure haarduvus- ja pidurdusvõime nii märgades kui ka kuivades tingimustes.

See on ka hea kulumiskindlusega, mis tähendab pikemat läbisõitu rehvivahetuste vahel. Hea kaitse vesiliu vastu Sügavad ja laiad sooned rehviturvises juhivad kiiresti vett, aidates teil säilitada optimaalset juhitavust äärmiselt märjas ilmas. Tugevdab ühendust rehvi ja velje vahel täpsemaks sõidukogemuseks. Nagu haare teie käe ja rooliratta vahel, parandab spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem juhitavust ja annab suurepärase teetunnetuse. Eelised Parem teetunnetus, suurem stabiilsus ja täpsus.

Asümmeetriline mustridisain. Asümmeetriline mustridisain pakub täiustatud käsitsemist ja vastupidavust vesiliu tekkele. Pidev kesksoon suurendab stabiilsust ja täpsust. Asümmeetriline soonepaigutus parandab haarduvust märjal ja kuival pinnal.Eelised Täiustatud sooritus sirgetel lõikudel ja pööramisel; suurendatud vastupidavus vesiliu tekkele.

Lamedam turviseprofiil. Dunlopi rehvide uuel põlvkonnal on lamedam turviseprofiil ja sõltuvalt rehvi mõõdust ja tüübist 4–8% suurem kontaktpind. Suurem kontaktpind lisab stabiilsust ja parandab teetunnetust, võimaldades rehvidel kiiresti ja täpselt reageerida.Eelised Paranenud stabiilsus ja roolimistäpsus; vähenenud servade kulumine; suurepärane pööramisstabiilsus ja täpsus; parim haarduvus kuival.

Spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem. Tugevdab ühendust rehvi ja velje vahel täpsemaks sõidukogemuseks. Nagu haare teie käe ja rooliratta vahel, parandab spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem juhitavust ja annab suurepärase teetunnetuse.Eelised Parem teetunnetus, suurem stabiilsus ja täpsus.

Muutuv mustri-soonte suhe. Asümmeetriline, muutuva mustri-soonte suhtega turvisedisain tagab väga kõrge vastupanu vesiliu tekkimisele. Massiivsed välised õlablokid tagavad vee kiire ja turbulentsita äravoolu, kindlustades samas suurepärase pööramisstabiilsuse.Eelised Kõrge vastupidavus vesiliu tekkele, suurendatud teekontakt, täiustatud pööramisstabiilsus ja roolimistäpsus.

Muutuvraadiustega muster (Multi Radius Tread, MRT). MRT kujunduses on kümme erinevat radiaali ja seepärast on need täpsemad. Selle tulemusel on surve rakendamine tee kontaktpinnale väga efektiivne. Mõjuks on sujuvamad üleminekud sirgelt pööramisele, mille tulemuseks on täpsemad ja progressiivsed reaktsioonid.Eelised Märkimisväärselt parem juhtimine jalajälje arengu üle kõikides sõidutingimustes, tundlik käsitsemine märjal ja kuival, suurendatud juhitavus pööramisel.

Maximum Flange Shield (MFS). Velje ääriku kaitsesüsteem. MFS on kummiprofiil piki rehvi siseserva velje ääriku kohal. See loob kaitsva puhvertsooni.Eelised Kaitseb kalleid valuvelgi kahjustuste eest äärekivide vastu sõitmisel.

Üheosaline vöö (JLB). Hybrid Overlay-tehnoloogia, mis vähendab ringdeformatsiooni suurel kiirusel.Eelised Ülim stabiilsus suurel kiirusel; sujuv ja ühtlane kulumine.

Dual Silica-rehvisegu. See rehvisegu parandab kiirendusvõimet ja vähendab kulumist.Eelised Suurepärane pidurdus- ja kiirendusvõime; väga hea juhitavus suvistel ja sügisestel teedel; hea haarduvus; kulumiskindlus.

*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK