Continental
Märkus: Hind kehtib rehvidele ilma veljeta. Olenevalt rehvi mõõtmetest võib rehvimuster varieeruda.
Continental

Continental SportContact 6 235/30 ZR20 88Y XL DOT2017

Continental

Continental SportContact 6 235/30 ZR20 88Y XL DOT2017

Continental - Saksamaa rehvitootja. Kõrgema hinnaklassi kvaliteetrehvid. Saksamaa insenerikunst seal, kus vajad seda kõige rohkem.

Rehvi suurus
235/30 ZR20 88Y XL DOT2017 
Saadavus:
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
rehvi:
SuverehvidSo
kiirus:
Y: Heaks kiidetud kuni 300 km/h
Article Number:
R-435046
Rehvitähistus:
DEX:
Ettevõtte Arvustus:
sport auto
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@tirendo.ee
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
Hind ühiku kohta, sh.KM
Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud (ostes kaks või enam rehvi)*
Tarneaeg 3 - 8 tööpäeva**
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks

Lisa toode võrdlusesse

  • Kirjeldus
  • Rehvimärgis
  • Ettevõtte Arvustus
  • Technical specifications
  • VIDEO

Continental SportContact 6

Loodud muljet avaldama. Kesk- ja luksusklassi sõidukitele ja mahtuniversaalidele. Täiuslik sooritus külmal hooajal.

Täiustatud haarduvus talvistel teedel.
With our revolutionary PrecisionPlus and S-Grip technology, no matter what surprises the road throws at you, the WinterContact TS 850 P is always prepared.

Superior dry handling performance.
A unique approach to tyre design ensures that you get extreme precision when accelerating and cornering.

Väiksem pidurdusmaa.
Continentali ActiveBand tehnoloogia lühendab oluliselt pidurdusmaad nii kuival kui märjal teel.

Auhinnatud rehv.
WinterContact TS 850 P on uue põlvkonna rehv Continentalilt.

Väljatöötatud Saksamaal -- Continental pakub tippklassi rehve optimaalse pidurduvuse ja turvalisusega.

Täiustatud haarduvus lumel tänu S-GRIP turvisele.

Soovitatud ajakirja Auto Bild talverehvide testis 2014 (''silmapaistev'', testitud mõõt: 235/35 R19 W/V).

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.

2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.

Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm

Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade

Kütusekulu

Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).

Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem.
(Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang
* kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)

Märkus:
Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.

Märjal pidamine

Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).

Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).*
*Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Märkus:
Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.

Väline veeretakistusmüra

Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.

A
A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal.
B
B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne.
C
C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.

Ettevõtte Arvustus
Profiil:SportContact 6
Arvustuse kuupäev Testimiskeskus Mõõdud Arvustuse tekst Hinnang Tihend
03/2021 sport auto 235/30 ZR20 88Y XL DOT2017 Highly recommended
Mark Continental
Hooaeg not defined 20
Mudeliseeria SportContact 6
Dimension 235/30 ZR20 88Y XL DOT2017
Laius 235
Tyre profile 30
Construction type ZR
Rehvi suurus 20
Koormus indeks 88
kiirusindeks (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.

Uudiskiri

Kui soovite e-maili teel meie uudiskirja saada, siis registreerige end siin.

Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK