Täiuslik Harmoonia Järgne teele, järgne oma südamele, avasta täiesti uue Bridgestone Turanza T001-ga uuesti reisipõnevus. Ohutuse, mugavuse, vastupidavuse ja keskkonnasäästlikkuse vahel seninägematu kooskõla saavutav sõidurehvide tootevaliku uus lipulaev on Bridgestone'i uusima rehvitehnoloogia võrdkujuks. Seega võite tunda end rahulikult ja nautida oma sõitu olenemata, millised on sõidutingimused ja sõidu sihtpunkt.
Optimaalne haarduvus ja stabiilsus tagavad kindla haarduvuse märgades oludes
Silmapaistev stabiilsus suurel kiirusel ning sõidukvaliteet tagavad ühtlase ja mugava sõidu
Rehv, mis ühendab madala veeretakistuse minimaalse mustrimüraga
Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.
2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.
Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm
Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade
Kütusekulu
Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).
Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem. (Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang * kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)
Märkus: Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.
Märjal pidamine
Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).
Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).* *Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV
Märkus: Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.
Väline veeretakistusmüra
Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.
A A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal. B B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne. C C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.
Ettevõtte Arvustus
Profiil:Turanza T001
Arvustuse kuupäev
Testimiskeskus
Mõõdud
Arvustuse tekst
Hinnang
Tihend
07/2014
auto motor und sport
215/60 R16 95V Right Hand Drive
Satisfactory Stärken : Pluspunkte beim Trockenhandling durch direkte , fahraktive Auslegung . Schwächen : Gravierende Schwächen im Nassbremsen und ausgeprägte Lastwechselempfindlichkeit auf Nässe .
03/2013
AUTOStraßenverkehr
215/60 R16 95V Right Hand Drive
Recommendable Stärke: Agil und präzise bei Trockenheit, top Aquaplaningverhalten, niedriges Abrollgeräusch.Schwäche: Maßiger Rollwiderstand, Bremsniveau nur Durchschnitt, bei Nässe Lastwechsel.
03/2013
auto motor und sport
215/60 R16 95V Right Hand Drive
Recommendable Stärken:agil und präzise bei Trockenheittop Aquaplaning Verhaltenniedriges AbrollgeräuschSchwächen:Mäßiger RollwiderstandBremsniveau nur Durchschnittbei Nässe Lastwechsel
03/2013
GUTE FAHRT
215/60 R16 95V Right Hand Drive
Recommendable Der T001 zeigt sich beim Handling problemlos beherschbar und sicher. Doch er schwächelt beim Nassbremsen, kommt über "befriedigend" nicht hinaus. Im Gegenzug sollte der Rollwiderstand gut sein, aber der Japaner landet hier nur auf den letzten Platz. Dies entspricht allerdings dem angegebenen Labelwert F. Gut ist dagegen die Aquaplaningvorsorge, dazu rollt der Pneu ruhig und komfortabel ab.
02/2012
ÖAMTC
215/60 R16 95V Right Hand Drive
Highly recommended Vorteile:
sehr ausgewogener Reifen
Bestnote auf trockener Fahrbahn
gut bei Nässe
02/2012
TCS - Technik, Umwelt und Wirtschaft
215/60 R16 95V Right Hand Drive
Recommendable
Stärken:Sehr ausgewogener Reifen Gut in allen sicherheitsrelevanten Disziplinen Bestnote auf trockener Fahrbahn
Mark
Bridgestone
Mudeliseeria
Turanza T001
Dimension
215/60 R16 95V Right Hand Drive
Laius
215
Tyre profile
60
Construction type
R
Rehvi suurus
16
Koormus indeks
95
kiirusindeks
(V)
With/Without Valve (TT/TL)
Rehvile vajalik siselohv
M/C
No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.