Bridgestone
Märkus: Hind kehtib rehvidele ilma veljeta. Olenevalt rehvi mõõtmetest võib rehvimuster varieeruda.
Bridgestone

Bridgestone Turanza ER 300 RFT 275/35 R19 96Y *, runflat

Bridgestone

Bridgestone Turanza ER 300 RFT 275/35 R19 96Y *, runflat

Bridgestone - Rehvitootja Jaapanist. Kõrgemas hinnaklassis kvaliteetrehvid.

Rehvi suurus
275/35 R19 96Y *, runflat 
Saadavus:
Laos
rehvi:
SuverehvidSo
kiirus:
Y: Heaks kiidetud kuni 300 km/h
EAN:
3286340583015
Article Number:
R-259777
Rehvitähistus:
DEX:
EU
European Production
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@tirendo.ee
Listihind*   537,50 €
283,00
Hind ühiku kohta, sh.KM
Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud (ostes kaks või enam rehvi)**
Tarneaeg 2 - 5 tööpäeva***
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks

Lisa toode võrdlusesse

  • Kirjeldus
  • Rehvimärgis
  • Technical specifications
  • Ülimalt mugav ja stabiilne
  • Sujuvad sõiduomadused välistavad pikal teekonnal tekkida võiva stressi
  • Parimad sõiduomadusel märjal teekattel tagavad turvalisuse

Rehvitehnoloogia Run Flat muudab rehvid tugevamaks ja suurendab nende vastupanuvõimet kuumusele, et rehvid kannataks koormuse välja ka väga madala või nullrõhuga. Bridgestone’i RF-rehvid on selleks väljakutseks valmis tänu oma kombineeritud disainile, materjalidele ja konstruktsioonimuudatustele, mis optimeerivad rehvi iga koostisosa asetust, vormi ja füüsilisi omadusi.

Bridgestone’i RF-rehvid ühendavad kunsti tehnoloogiaga, sealhulgas on neil:

  • paksud tugevdatud külgservad, mis muudavad kummi kuumuskindlaks. Nii kannatab rehv koormuse välja isegi nullrõhuga
  • kõvad raamid tänu millele sobivad rehvid ohutult velgedega ja mis hoiavad ära rehvi tühjaks minemise, isegi pärast torget ja täielikku rõhukadu

TPMS (rehvirõhu kontrollimise süsteem) RF-rehve võib kasutada ainult koos rehvirõhu kontrollimise süsteemiga (TPMS), mis annab juhile probleemidest märku valgus- ja/või helisignaali abil.

Tänapäeval on kaks peamist REHVIRÕHU KONTROLLIMISE SÜSTEEMI:

  • õhurõhu kontroll, mis kasutab ABS-süsteemi
  • õhu kontrollimise süsteem, mis kasutab rehvi sisse ehitatud andurit

Bridgestone’i RF-rehvid töötavad mõlema mehhanismiga.

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.

2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.

Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm

Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade

Kütusekulu

Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).

Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem.
(Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang
* kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)

Märkus:
Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.

Märjal pidamine

Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).

Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).*
*Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Märkus:
Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.

Väline veeretakistusmüra

Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.

A
A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal.
B
B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne.
C
C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.

Mark Bridgestone
Mudeliseeria Turanza ER 300 RFT
Dimension 275/35 R19 96Y *, runflat
Laius 275
Tyre profile 35
Construction type R
Rehvi suurus 19
Koormus indeks 96
kiirusindeks (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No

*Listihind (kui olemas) on rehvitootjate ja edasimüüjate vahelise müügihinna väljaarvutamise aluseks. Mitte mingil juhul ei ole siin tegemist lõpliku müügihinnaga, mida tuleb maksta ostjal.

**Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
***Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.

Uudiskiri

Kui soovite e-maili teel meie uudiskirja saada, siis registreerige end siin.

Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK