Rehvitehnoloogia Run Flat muudab rehvid tugevamaks ja suurendab nende vastupanuvõimet kuumusele, et rehvid kannataks koormuse välja ka väga madala või nullrõhuga. Bridgestone’i RF-rehvid on selleks väljakutseks valmis tänu oma kombineeritud disainile, materjalidele ja konstruktsioonimuudatustele, mis optimeerivad rehvi iga koostisosa asetust, vormi ja füüsilisi omadusi.
Bridgestone’i RF-rehvid ühendavad kunsti tehnoloogiaga, sealhulgas on neil:
paksud tugevdatud külgservad, mis muudavad kummi kuumuskindlaks. Nii kannatab rehv koormuse välja isegi nullrõhuga
kõvad raamid tänu millele sobivad rehvid ohutult velgedega ja mis hoiavad ära rehvi tühjaks minemise, isegi pärast torget ja täielikku rõhukadu
TPMS (rehvirõhu kontrollimise süsteem) RF-rehve võib kasutada ainult koos rehvirõhu kontrollimise süsteemiga (TPMS), mis annab juhile probleemidest märku valgus- ja/või helisignaali abil.
Tänapäeval on kaks peamist REHVIRÕHU KONTROLLIMISE SÜSTEEMI:
õhurõhu kontroll, mis kasutab ABS-süsteemi
õhu kontrollimise süsteem, mis kasutab rehvi sisse ehitatud andurit
Bridgestone’i RF-rehvid töötavad mõlema mehhanismiga.
EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid
Euroopa Liit nõuab komisjoni määruses nr 1222/2009/EÜ, et kõikidel rehvidel, mis on toodetud autodele ja tarbesõidukitele pärast 1. juulit 2012, oleks spetsiaalne ühtne märgistus, mis annab infot rehvi kolme kirjeldava omaduse kohta:kütusesäästlikkus klassifitseeritud A-st G-ni, märghaardumine klassifitseeritud A-st G-ni ja väline veeremismüra detsibellides.
See määrus ei mõjuta järgmisi rehve: protekteeritud rehvid; professionaalsed maastikurehvid; võidusõidu-/sportautorehvid; teatavat tüüpi rehvid, mille eesmärk on parandada veojõudu, nt naastrehvid; T-tüüpi ajutised varurehvid; autorehvid, mis on toodetud enne 1990. aastat; rehvid, mille maksimaalne lubatud kiirus on 80 km/h; rehvid velgedele, mille diameeter on väiksem kui 254 mm või sellega võrdne või suurem kui 635 mm või sellega võrdne.
Selle märgistuse eesmärk on suurendada autotranspordi ohutust, keskkonnasäästlikkust ja majanduslikku tasuvust, julgustades tarbijat valima talle sobivaid ohutuid, kütusesäästlikke ja madala müratasemega rehve. Märgistust on siiski kritiseeritud, kuna see näitab vaid piiratud arvul omadusi. Spetsialistide sõnul on rehvidel palju muid omadusi, mis on liiklusohutuseks olulised ja asjakohased, sealhulgas, kuid mitte ainult: vesiliu omadused, sõidu stabiilsus, kasutusiga, toote muud omadused märjal ja kuival teel (mitte ainult märghaardumine) ja omadused lumel. Rehvide tootjad soovitavad, et erinevate institutsioonide katsete tulemused ja majandusharuga seotud ajakirjad peaksid jääma lõpptarbija jaoks väga olulisteks teabeallikateks, sest need keskenduvad väga erinevatele rehvide omadustele ja funktsioonidele ning hinnatakse neid.
*Listihind (kui olemas) on rehvitootjate ja edasimüüjate vahelise müügihinna väljaarvutamise aluseks. Mitte mingil juhul ei ole siin tegemist lõpliku müügihinnaga, mida tuleb maksta ostjal.
**Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud
***Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.