Bridgestone
Märkus: Hind kehtib rehvidele ilma veljeta. Olenevalt rehvi mõõtmetest võib rehvimuster varieeruda.
Bridgestone

Bridgestone Turanza ER 300-1 RFT 205/55 R16 91H *, runflat

Bridgestone

Bridgestone Turanza ER 300-1 RFT 205/55 R16 91H *, runflat

Bridgestone - Rehvitootja Jaapanist. Kõrgemas hinnaklassis kvaliteetrehvid.

Rehvi suurus
205/55 R16 91H *, runflat 
Saadavus:
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
rehvi:
SuverehvidSo
kiirus:
H: Heaks kiidetud kuni 210 km/h
EAN:
3286340169219
Article Number:
D-104661
Rehvitähistus:
DEX:
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@tirendo.ee
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
Hind ühiku kohta, sh.KM
Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud (ostes kaks või enam rehvi)**
Tarneaeg 2 - 5 tööpäeva***
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks

Lisa toode võrdlusesse

  • Kirjeldus
  • Rehvimärgis
  • Technical specifications

Rehvitootja Jaapanist, Vormel 1 varustaja, kvaliteettoode, Run on flat süsteem, madal ning optimeeritud veeretakistus. Bridgestone’i eesmärk on teenida avalikkust toodetega, millel on esmaklassiline kvaliteet. Runflat rehvide tehnoloogia peegeldab seda missiooni. Runflat rehviga saad ka ilma õhusurveta sõita kuni 80 km ja seda kiirusel kuni 80 km/h, andes juhile võimaluse valida sobiva peatuspaiga.

Kuna sul ei ole kunagi vaja tagavararatast ja velge, annavad runflat rehvid autotootjatele võimaluse vähendada kasutatava materjali hulka. Nüüd saab Bridgestone pakkuda midagi, mis on mugavuselt sarnane tavarehviga. Runflat rehvitehnoloogia on esmaklassiline toode, mis teenib kogu ühiskonna huve. Bridgestone'i esimest runflat rehvi tutvustati 1980. aastatel eesmärgiga hoida sõidukid liikumises ka peale täielikku õhurõhu kaotust.

Porsche 959 oli esimene sõiduk, millele teostati masstoodangut runflat rehvide näol. Juba aastal 1987 kuulusid runflat rehvid selle auto standardvarustusse. Algus aastatel ei suutnud runflat rehv pakkuda piisavalt sujuvat ja mugavat sõiduelamust nagu seda oli tavarehv. Selle probleemi lahendamiseks aretas Bridgestone 2005. aastal välja teise generatsiooni runflat rehve, mis pakkusid paremat sõiduelamust. Alates 2009 pakub Bridgestone aga täiesti uue tehnoloogiaga kolmanda generatsiooni runflat rehve, mis on peaaegu et samaväärse mugavusastmega, kui seda on tavarehv.

Uus rehvisein – tugevdatud rehvisegu Varasemalt on runflat rehvid olnud silmitsi väljakutsega, kuidas viia rehvisegu deformermeerumisest tekkiv kuumus miinimumini. “NanoPro-Tech” tehnoloogia tulemusel loodi uus tugevdatud rehvisein, mis vähendas molekulide reageerimist rehvis ja seeläbi vähendas ka kuumuse eraldumist. Võrreldes teise generatsiooni runflat rehvidega tekitavad uued rehvid õhurõhu kaotamisel poole vähem kuumust.

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.

2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.

Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm

Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade

Kütusekulu

Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).

Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem.
(Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang
* kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)

Märkus:
Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.

Märjal pidamine

Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).

Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).*
*Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Märkus:
Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.

Väline veeretakistusmüra

Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.

A
A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal.
B
B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne.
C
C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.

Mark Bridgestone
Mudeliseeria Turanza ER 300-1 RFT
Dimension 205/55 R16 91H *, runflat
Laius 205
Tyre profile 55
Construction type R
Rehvi suurus 16
Koormus indeks 91
kiirusindeks (H)
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No

*Listihind (kui olemas) on rehvitootjate ja edasimüüjate vahelise müügihinna väljaarvutamise aluseks. Mitte mingil juhul ei ole siin tegemist lõpliku müügihinnaga, mida tuleb maksta ostjal.

**Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
***Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.


Uudiskiri

Kui soovite e-maili teel meie uudiskirja saada, siis registreerige end siin.

Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK