Bridgestone
Märkus: Hind kehtib rehvidele ilma veljeta. Olenevalt rehvi mõõtmetest võib rehvimuster varieeruda.
Bridgestone

Bridgestone Potenza S001 225/40 R18 92Y XL

Bridgestone

Bridgestone Potenza S001 225/40 R18 92Y XL

Bridgestone - Rehvitootja Jaapanist. Kõrgemas hinnaklassis kvaliteetrehvid.

Rehvi suurus
225/40 R18 92Y XL 
Saadavus:
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
rehvi:
SuverehvidSo
kiirus:
Y: Heaks kiidetud kuni 300 km/h
EAN:
3286340723312
Article Number:
R-253975
Rehvitähistus:
DEX:
Ettevõtte Arvustus:
sport auto
GUTE FAHRT
AUTO BILD - sportscars
EU
European Production
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@tirendo.ee
Neid rehve ei ole kahjuks laos.
Hind ühiku kohta, sh.KM
Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud (ostes kaks või enam rehvi)*
Tarneaeg 2 - 5 tööpäeva**
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks

Lisa toode võrdlusesse

  • Kirjeldus
  • Rehvimärgis
  • Ettevõtte Arvustus
  • Technical specifications
  • Täiustatud asümmeetriline rehvimuster tagab silmapaistva sportliku soorituse nii märgades kui ka kuivades oludes
  • Eriti kaldus sooned juhivad vee kiiresti eemale ja tagavad märjal pinnal ülihea veojõu stabiilsuse
  • Suurepärase haarduvusega servaplokid tagavad optimaalse teel püsimise, suure pidurdusjõu ja

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.

2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.

Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm

Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade

Kütusekulu

Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).

Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem.
(Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang
* kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)

Märkus:
Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.

Märjal pidamine

Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).

Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).*
*Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Märkus:
Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.

Väline veeretakistusmüra

Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.

A
A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal.
B
B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne.
C
C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.

Ettevõtte Arvustus
Profiil:Potenza S001
Arvustuse kuupäev Testimiskeskus Mõõdud Arvustuse tekst Hinnang Tihend
03/2013 sport auto 225/40 R18 92Y XL Recommendable
Auch der Bridgestone Potenza S 001 hat in seinem Grundkonzept schon ein paar Jahre auf dem Buckel, und zeigt sich bei Trockenheit dann mit dem Pirelli auf Augenhöhe - fehlende Präzision und wünschenswerte Schärfe inklusive. Bei Nässe vermittelt der Potenza S 001 zunächst eine feinfühlige Lenkung, um dann aber relativ ausgeprägt zu untersteuern. Die Verzögerungsleistung bei bewässerter Strecke könnte ebenfalls besser sein.
04/2012 GUTE FAHRT 225/40 R18 92Y XL Recommendable
Die sportive Speerspitze der Japaner überzeugt beim Handling nass wie trocken mit kleinen Lenkwinkeln, einer sehr guten Haftung und bester Kontrollierbarkeit. Lastwechsel sind dem SOOl zudem fremd, zweimal ein "Sehr gut". Gut gibt es beim Bremsen und in Sachen Rollwiderstand, auch die Aquaplaning-Vorsorge steht unter einem guten Stern. Der Komfort? Knackig und ehrlich, befriedigend.
03/2011 AUTO BILD - sportscars 225/40 R18 92Y XL Recommendable
Stärken:Spezialist auf trockener Fahrbahn mit dynamisch sportlichen Fahreigenschaften, guter Lenkpräzision und kurzen Bremswegen. Gute Sicherheitsreserven bei Aquaplaning.Schwächen:leicht verlängerte Bremswege auf nasser Strecke, erhöhter Rollwiderstand, lauteste Abrollgeräusche.
Mark Bridgestone
Mudeliseeria Potenza S001
Dimension 225/40 R18 92Y XL
Laius 225
Tyre profile 40
Construction type R
Rehvi suurus 18
Koormus indeks 92
kiirusindeks (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.

Uudiskiri

Kui soovite e-maili teel meie uudiskirja saada, siis registreerige end siin.

Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK