Bridgestone
Märkus: Hind kehtib rehvidele ilma veljeta. Olenevalt rehvi mõõtmetest võib rehvimuster varieeruda.
Bridgestone

Bridgestone Ecopia EP001S 185/65 R15 88H

Bridgestone

Bridgestone Ecopia EP001S 185/65 R15 88H

Bridgestone - Rehvitootja Jaapanist. Kõrgemas hinnaklassis kvaliteetrehvid.

Rehvi suurus
185/65 R15 88H 
Saadavus:
Laos
rehvi:
SuverehvidSo
kiirus:
H: Heaks kiidetud kuni 210 km/h
EAN:
3286341019711
Article Number:
R-371491
Rehvitähistus:
DEX:
EU
European Production
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@tirendo.ee
Listihind*   140,50 €
94,92
Hind ühiku kohta, sh.KM
Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud (ostes kaks või enam rehvi)**
Tarneaeg 2 - 5 tööpäeva***
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks

Lisa toode võrdlusesse

  • Kirjeldus
  • Rehvimärgis
  • Technical specifications

ECOPIA: MÄRK AUSTUSEST KESKKONNA VASTU

Tuues “Ökoloogilise utoopia” sammu võrra lähemale, aitab Ecopia teil vähendada väljapaisatava süsiniku heitgaaside hulka ilma Bridgestone’i esmaklassiliste rehvide ülimat turvalisust ja sooritusvõimet ohustamata. Ecopia märki kandvad Bridgestone’i rehvid pakuvad äärmiselt madalat veeretakistust, tagavad säästliku kütusekulu ja madalamad CO2 heitmed.

A/A märgid märghaardumise ja kütusesäästlikkuse eest Ecopia EP001S on üks esimesi rehve maailmas, millele on Euroopas ja Jaapanis antud hinne A nii märghaardumise kui kütusesäästlikkuse osas. See on tõendiks, et Bridgestone'i juhtiv ökorehv on tõepoolest suutnud ühendada ohutuse ja säästlikkuse. Uus rehvide märgistamissüsteem annab tarbijatele väärtuslikku teavet rehvi toimimise kolme aspekti kohta: märghaardumine, kütusesäästlikkus ja veeremismüra. Uue EP001S rehviga saavutatud tulemus on Bridgestone'i jaoks vaid algus. Meie tippklassi rehvid on töötatud välja ja läbinud katsetused igas valdkonnas väljapaistvate tulemuste saavutamiseks: alates kuival teekattel pidurdamisest, stabiilsusest, kulumiskindlusest ja vastupidavusest suverehvide puhul kuni juhitavuse ning lumel ja jääl pidurdamiseni talverehvide puhul. Teie sõidukit ja sõidutingimusi arvestades õige rehvi valimiseks pidage nõu oma lähima Bridgestone'i edasimüüjaga.

  • Väike veeretakistus tagab suurepärase kütusesäästlikkuse
  • Keskendumine ohutusele ja usaldusväärsusele märjal teekattel
  • Dünaamiline juhitavus ilma stabiilsust vähendamata

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.

2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.

Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm

Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade

Kütusekulu

Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).

Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem.
(Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang
* kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)

Märkus:
Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.

Märjal pidamine

Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).

Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).*
*Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Märkus:
Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.

Väline veeretakistusmüra

Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.

A
A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal.
B
B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne.
C
C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.

Mark Bridgestone
Mudeliseeria Ecopia EP001S
Dimension 185/65 R15 88H
Laius 185
Tyre profile 65
Construction type R
Rehvi suurus 15
Koormus indeks 88
kiirusindeks (H)
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No

*Listihind (kui olemas) on rehvitootjate ja edasimüüjate vahelise müügihinna väljaarvutamise aluseks. Mitte mingil juhul ei ole siin tegemist lõpliku müügihinnaga, mida tuleb maksta ostjal.

**Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
***Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.


Uudiskiri

Kui soovite e-maili teel meie uudiskirja saada, siis registreerige end siin.

Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK