Bridgestone
Märkus: Hind kehtib rehvidele ilma veljeta. Olenevalt rehvi mõõtmetest võib rehvimuster varieeruda.
Bridgestone

Bridgestone Dueler All Terrain A/T002 255/70 R16 111T EVc

Bridgestone

Bridgestone Dueler All Terrain A/T002 255/70 R16 111T EVc

Bridgestone - Rehvitootja Jaapanist. Kõrgemas hinnaklassis kvaliteetrehvid.

Hooaeg:
A/T Reifen
Rehvi suurus
255/70 R16 111T EVc 
Saadavus:
piiratud koguses
rehvi:
Aastaringsed rehvidGAN
M+S tähistus
lumehelbe sümboliga
kiirus:
T: Heaks kiidetud kuni 190 km/h
EAN:
3286342035215
Article Number:
R-480598
Rehvitähistus:
DEX:
EU
European Production
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@tirendo.ee
ainult
Viimase 30 päeva madalaim hind 190,74 €
194,12 €
minus 3% protsenti skonto
188,30
Hind ühiku kohta, sh.KM
Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud (ostes kaks või enam rehvi)**
Tarneaeg 2 - 5 tööpäeva***
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks

Lisa toode võrdlusesse

  • Kirjeldus
  • Rehvimärgis
  • Technical specifications

Uued Bridgestone Dueler All-Terrain A/T002 rehvid toovad 40% parema kütusekulu
Uued Bridgestone Dueler All-Terrain A/T002 rehvid reageerivad erinevate maastikuoludega paremini, tagavad suurepärase haarduvuse nii märjal kui ka kuival teel ning tõhustavad kütusekulu, võrreldes rehvisarja varasema väljaandega Dueler A/T001.

  • Agressiivne rehvidisain
  • Suurepärane haarduvus märgades ja kuivades tingimustes
  • Parem läbisõit

TÄNAPÄEVANE KÕIKIDELE MAASTIKELE SOBIV DISAIN
Agressiivne rehvidisain optimaalseks haarduvuseks

Tänapäevane kõikidele maastikele sobiv disain kuuekandilise kujuga keskplokkide ning kogu rehvi ulatuses ühendatud õla ja külgseinaga.

KÕRGE RÄNIDIOKSIIDISISALDUSEGA JA Z-KUJULISED PILUD​
Suurepärase haarduvuse jaoks märgades ja kuivades tingimustes

Kõrge ränidioksiidisisaldusega segu, et tagada suurepärane haarduvus manöövrite ajal märgades tingimustes, ja Z-kujulised pilud, et suurendada haarduvusservi, parandades külg- ja pikisuunalist haardumist.

OPTIMEERITUD KONTAKTPUNKT JA MUSTRI SÜGAVUS
Parema läbisõidu jaoks

Optimeeritud kontaktpind, et tagada ühtlane jäikus ja kontaktrõhu jaotumine ning suurem mustri sügavus, et suurendada läbisõitu ilma veeretakistuse vähenemiseta tänu suuremale loodusliku kummi sisaldusele.

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.

2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.

Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm

Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade

Kütusekulu

Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).

Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem.
(Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang
* kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)

Märkus:
Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.

Märjal pidamine

Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).

Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).*
*Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Märkus:
Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.

Väline veeretakistusmüra

Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.

A
A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal.
B
B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne.
C
C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.

Mark Bridgestone
Hooaeg A/T Reifen
Mudeliseeria Dueler All Terrain A/T002
Dimension 255/70 R16 111T EVc
Laius 255
Tyre profile 70
Construction type R
Rehvi suurus 16
Koormus indeks 111
kiirusindeks (T)
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No

*Listihind (kui olemas) on rehvitootjate ja edasimüüjate vahelise müügihinna väljaarvutamise aluseks. Mitte mingil juhul ei ole siin tegemist lõpliku müügihinnaga, mida tuleb maksta ostjal.

**Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
***Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.


Uudiskiri

Kui soovite e-maili teel meie uudiskirja saada, siis registreerige end siin.

Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK