Ühesuunaline protektor ja pikad siksakilised sooned tagavad suurepärase haardumise ja veojõu kinnisõidetud lumel • Tugevdatud tihedusega suured protektorite mustriplokid külgpidamiseks, tagamaks rehvide suunakindluse libedatel teepinnal • Spetsiaalse tehnoloogia järgi loodud protektori muster ja sooned tagavad suurepärase haardumise märgade ilmade korral. • Uusimad komposiitmaterjalid tagavad talvistel teedel suurepärase haardumise ja pidurdusomadused.
EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid
Euroopa Liit nõuab komisjoni määruses nr 1222/2009/EÜ, et kõikidel rehvidel, mis on toodetud autodele ja tarbesõidukitele pärast 1. juulit 2012, oleks spetsiaalne ühtne märgistus, mis annab infot rehvi kolme kirjeldava omaduse kohta:kütusesäästlikkus klassifitseeritud A-st G-ni, märghaardumine klassifitseeritud A-st G-ni ja väline veeremismüra detsibellides.
See määrus ei mõjuta järgmisi rehve: protekteeritud rehvid; professionaalsed maastikurehvid; võidusõidu-/sportautorehvid; teatavat tüüpi rehvid, mille eesmärk on parandada veojõudu, nt naastrehvid; T-tüüpi ajutised varurehvid; autorehvid, mis on toodetud enne 1990. aastat; rehvid, mille maksimaalne lubatud kiirus on 80 km/h; rehvid velgedele, mille diameeter on väiksem kui 254 mm või sellega võrdne või suurem kui 635 mm või sellega võrdne.
Selle märgistuse eesmärk on suurendada autotranspordi ohutust, keskkonnasäästlikkust ja majanduslikku tasuvust, julgustades tarbijat valima talle sobivaid ohutuid, kütusesäästlikke ja madala müratasemega rehve. Märgistust on siiski kritiseeritud, kuna see näitab vaid piiratud arvul omadusi. Spetsialistide sõnul on rehvidel palju muid omadusi, mis on liiklusohutuseks olulised ja asjakohased, sealhulgas, kuid mitte ainult: vesiliu omadused, sõidu stabiilsus, kasutusiga, toote muud omadused märjal ja kuival teel (mitte ainult märghaardumine) ja omadused lumel. Rehvide tootjad soovitavad, et erinevate institutsioonide katsete tulemused ja majandusharuga seotud ajakirjad peaksid jääma lõpptarbija jaoks väga olulisteks teabeallikateks, sest need keskenduvad väga erinevatele rehvide omadustele ja funktsioonidele ning hinnatakse neid.
Ettevõtte Arvustus
Profiil:Blizzak LM-32
Arvustuse kuupäev
Testimiskeskus
Mõõdud
Arvustuse tekst
Hinnang
Tihend
09/2014
auto motor und sport
195/50 R16 88H XL
Recommendable Strength: Very safe tyre on dry surfaces, very safe when changing lanes, almost completely free of load change reaction. Almost completely balanced without any serious deficits in the wet. Weakness: Traction in snow is quite good, weaknesses when braking in snow and in the lateral guidance, high rolling resistance.
12/2012
ANWB.nl
195/50 R16 88H XL
Satisfactory
10/2012
Stiftung Warentest
195/50 R16 88H XL
Satisfactory
09/2012
TCS - Technik, Umwelt und Wirtschaft
195/50 R16 88H XL
Satisfactory
09/2012
ÖAMTC
195/50 R16 88H XL
Recommendable
09/2012
ADAC
195/50 R16 88H XL
Satisfactory
09/2012
AUTO BILD
195/50 R16 88H XL
Highly recommended
09/2011
AUTOStraßenverkehr
195/50 R16 88H XL
Recommendable
09/2011
auto motor und sport
195/50 R16 88H XL
Recommendable
Mark
Bridgestone
Mudeliseeria
Blizzak LM-32
Dimension
195/50 R16 88H XL
Laius
195
Tyre profile
50
Construction type
R
Rehvi suurus
16
Koormus indeks
88
kiirusindeks
(H)
With/Without Valve (TT/TL)
Rehvile vajalik siselohv
M/C
No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.