Klienditugi (esmaspäevast reedeni kell 8 kuni kella 16):
3728801348
Pange tähele! Rehvid toimetatakse kohale ilma velgedeta
(pildil olev velg on illustratiivne).

Barum SnoVanis 2
205/75 R16C 110/108R 8PR

Rehvi suurus
205/75 R16 110/108R  Muuda 
Saadavus
Laos
rehvi
Talverehvid Wi
M+S tähistus
kiirus
R: Heaks kiidetud kuni 170 km/h
EAN
4024063581586
Article Number
R-240886
Rehvitähistus
E C 73 dB
Frequently bought together:
  • Total Price:
    442,30
    1 x Barum SnoVanis 2 205/75 R16C 110/108R 8PR =
    91,40 €
    1 x DeltiGrip DeltiGrip - 238 =
    76,70 €
91,40 €
Hind ühiku kohta, sh.KM
Tasuta tarne*
Tarneaeg 3 - 8 tööpäeva**
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks
  • Kirjeldus
  • EL Rehvimärgis

Sõida ja säästa ilma kompromissideta

Uus SnoVanis 2 ei tee kompromisse, kui küsimus on turvalisusest talvistes oludes. Uuenduslik turvisemuster hoiab kaubikuid õigel marsuudil libedal teekattel. Optimeeritud talvine rehvisegu lühendab pidurdusteekonda, pikendab läbisõitu ja vähendab veeretakistust, mis tähendab sõiduki juhitavus ning hind on alati kontrolli all. Sobib ideaalselt mudelitele nagu Iveco Daily, Renault Master ja Fiat Doblo.

Tehnilised omadused:

  • Suurem turvalisus väiksema kuluga
  • Parem teostus pidurdamisel, mis lühendab pidurdusteekonda lumel
  • Suurepärane pidavus lumel
  • Suurem turvalisus kurvides ja märjal teekattel
  • Eeldatavasti suurem kütusesäästlikkus tingituna parandatud veeretakistusest

Pidurdamine lumes

  • Omadus: Kompaktsed turvise servaplokid ja tihedalt asetsevad sälgud
  • Tulemus: Parem jõuülekanne ja suurem hulk haarduvaid servaplokke
  • Kasu: Parem teostus pidurdamisel, mis võimaldab lühemat pidurdusmaad lumes

Haarduvus lumes

  • Omadus: Efektiivsed pikisooned ja lumeplokid soonte äärtes
  • Tulemus: Parem siduvus lumes tingitud suuremast lume haardumisest
  • Kasu: Suurepärane pidavus lumes

Manööverdamine vees

  • Omadus: Intensiivsed turvise servaplokid ja kompaktne struktuur turvise keskmes
  • Tulemus: Optimeeritud jäikuse jaotumine ja suurendatud stabiilsus külgmistes turviseplokkides
  • Kasu: Parem turvalisus kurvides ja märgadel teedel

Veeretakistus

  • Omadus: Talvine turvisesegu optimeerimaks veeretakistust
  • Tulemus: Väiksem energiakadu vähese turvise deformeerumisega rehvi veeremisel
  • Kasu: Arvestav kütuse säästlikus läbi väiksema veeretakistuse
Euroopa Rehvimärgistus

Tutvustus
Alates 1. novembrist 2012 peavad kõik paele 1.juulit 2012 toodetud rehvid kandma Euroopa rehvimärgistust.

Kasulikkus
Euroopa Liit on välja töötanud uue sätte, et edendada majanduslikku ja ökoloogilist tõhusust ja tagada liiklusohutus.

Puudused Rehvimärgistusv õib anda ülevaate ja anda kliendile rohkem läbipaistvust, kuid see hõlmab vaid kolme kriteeriumit. Laiahaardelisemal rehvi hindamisel on veel olulisi tulemuslikke näitajaid. Ennekõike sobiva talverehvi otsimisel on oluline testimis institutsiooni poolt sätestatud range nõudlikusestandart, nagu näiteks ADAC .

Soovime rõhutada, et tootja on vastutav märgistuse ja sellega kaasneva info eest. Kui Te ei leia vastavat teavet rehvimärgistuselt, siis polnud kas rehvitootja teavitanud meid märgistusest või oli rehv toodetud ennem 2012 a. juulit. Ennem seda kuupäeva polnud rehvimärgistus kohustuslik. Seega võib Teile sattuda ka rehvimärgistuseta toode.

Sümbolid
Rehve klassifitseeritakse kolme peamise omaduse järgi:
• Kütusesäästlikkus (A kuni G)
• Haarduvus märjal teel (A kuni G)
• Müra

Tegutse
Lõppkokkuvõttes määrab kütusekulu juhi tegutsemine. Selleks, et vähendada seda pikas perspektiivis, olles ettevaatlik, et kiirendamisel juhid saavad ökonoomsemate ja keskkonnateadlikud. Olles kütusesäästlikumad ja keskkonnateadlikud, saavad juhid vähendada kütusekulu kiiredamist kontrollides.

Regulaarne rehvirõhu kontrollimine aitab vähendada veeretakistust, energiakulu ning võimaldab optimaalset haardumist märja ilmaga. Õnnetuste vältimiseks ja ohutuse tagamiseks hoia pikkivahet.

Lisateave: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Leidke endale sobiv toode meie laiast valikust või küsige nõu meilt. Meie asjatundjad aitavad Teid meeleldi leidmaks sobiv rehv meie tootevalikust.

Kütusesäästlikkus

Kütusesäästlikust jaotatakse seitsmesse klassi: Hinnatakse A-st (kõrgeim hinnang) kuni G-ni (madalaim hinnang). A-klassi rehv tarbib 0.1 liitrit vähem 100km kohta, kui B-klass rehv. Oluline osa kütusesäästlikkusel on veeretakistus või veerehõõrdumine.

Veeretakistus
Veeretakistus on rehvi kulumisele ning hõõrdumisele kuluv energia. See sõltub kummi viskoelastsetest omadustest

Keskmine Keskmine on C-E vaheline väärtus. Hinnangut D ei kasutata.

Haarduvus märjal teel

Haarduvus märjal teel on rehvi võime suruda end vastu teed märgades tingimustes. See on eriti oluline suverehvide puhul. Sõiduauto puhul, mis rakendab pidurid täielikult kiiruselt 80 km/h, pidurdab A-hinnanguga rehvikomplekt kuni 18 meetrit lühema vahemaaga kui F-hinnanguga rehvikomplekt.

Keskmine Keskmine on C-E vaheline väärtus. Hinnanguid D ja G sõiduautode puhul ei kasutata.

Rehvi müra

Rehvi tekitatud välismüra näitaja detsibellides. Mustad helilained näitavad rehvi müraklassi 1-st (vaikne) 3-ni (vali). Pange tähele, et rehvi väline veeremismüra ei ole seotud sõiduki sisemüraga.

Pidev helitase üle 80 detsibelli võib põhjustada terviseprobleeme.

Sümbol
Kuna paljud inimesed pole kursis detsibelli väärtustega, on näidatud ka müraklass. See kategoriseerib rehvi tulevaste Euroopa rehvimüra piirmäärade suhtes: 1 must laine: vaikne (3 dB või enam alla Euroopa tulevast piirmäära). 2 musta lainet: mõõdukas (Euroopa tulevase piirmäära ja alla 3 dB vahel). 3 musta lainet: mürarikas (üle Euroopa tulevase piirmäära)

Sõida ja säästa ilma kompromissideta

Uus SnoVanis 2 ei tee kompromisse, kui küsimus on turvalisusest talvistes oludes. Uuenduslik turvisemuster hoiab kaubikuid õigel marsuudil libedal teekattel. Optimeeritud talvine rehvisegu lühendab pidurdusteekonda, pikendab läbisõitu ja vähendab veeretakistust, mis tähendab sõiduki juhitavus ning hind on alati kontrolli all. Sobib ideaalselt mudelitele nagu Iveco Daily, Renault Master ja Fiat Doblo.

Tehnilised omadused:

  • Suurem turvalisus väiksema kuluga
  • Parem teostus pidurdamisel, mis lühendab pidurdusteekonda lumel
  • Suurepärane pidavus lumel
  • Suurem turvalisus kurvides ja märjal teekattel
  • Eeldatavasti suurem kütusesäästlikkus tingituna parandatud veeretakistusest

Pidurdamine lumes

  • Omadus: Kompaktsed turvise servaplokid ja tihedalt asetsevad sälgud
  • Tulemus: Parem jõuülekanne ja suurem hulk haarduvaid servaplokke
  • Kasu: Parem teostus pidurdamisel, mis võimaldab lühemat pidurdusmaad lumes

Haarduvus lumes

  • Omadus: Efektiivsed pikisooned ja lumeplokid soonte äärtes
  • Tulemus: Parem siduvus lumes tingitud suuremast lume haardumisest
  • Kasu: Suurepärane pidavus lumes

Manööverdamine vees

  • Omadus: Intensiivsed turvise servaplokid ja kompaktne struktuur turvise keskmes
  • Tulemus: Optimeeritud jäikuse jaotumine ja suurendatud stabiilsus külgmistes turviseplokkides
  • Kasu: Parem turvalisus kurvides ja märgadel teedel

Veeretakistus

  • Omadus: Talvine turvisesegu optimeerimaks veeretakistust
  • Tulemus: Väiksem energiakadu vähese turvise deformeerumisega rehvi veeremisel
  • Kasu: Arvestav kütuse säästlikus läbi väiksema veeretakistuse
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK
Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK