Barum
Märkus: Hind kehtib rehvidele ilma veljeta. Olenevalt rehvi mõõtmetest võib rehvimuster varieeruda.
Barum

Barum Vanis 2 215/65 R16C 109/107T 8PR kahekordne tähistus 106T

Barum

Barum Vanis 2 215/65 R16C 109/107T 8PR kahekordne tähistus 106T

Barum - Kvaliteetrehvid, mis on välja töötatud ja valmistatud Euroopas.

Rehvi suurus
215/65 R16C 109/107T 8PR kahekordne tähistus 106T 
Saadavus:
Laos
rehvi:
SuverehvidSo
kiirus:
T: Heaks kiidetud kuni 190 km/h
EAN:
4024063791060
Article Number:
R-332025
Rehvitähistus:
DEX:
EU
European Production
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@tirendo.ee
132,71
Hind ühiku kohta, sh.KM
Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud (ostes kaks või enam rehvi)*
Tarneaeg 2 - 5 tööpäeva**
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks

Lisa toode võrdlusesse

  • Kirjeldus
  • Rehvimärgis
  • Technical specifications

Sujuv sõit ja kütuse säästlikkus on kooslus, mis muudab kõikeke Vanis 2 rehvid pakuvad väljapaistvat ökonoomilisust, turvalisust ning tasakaalustatud teostust

  • Suurepärane teostuse ja hinna suhe tingituna rehvi pikast elueast
  • Vähendatud riski vesiliu tekkimiseks
  • Kõrgtasemeline turvalisus tulenevalt lühikesest pidurdusmaast kuival teekattel
  • Suurem sõidumugavus vähese mürataseme tõttu.

Tehnilised omadused:

Turvalisus: kaitse vesiliu vastu

  • Kolm laia pikisoont vee eemale tõrjumiseks
  • Vesi eemaldub kiiresti sõites märjal teekattel
  • Väiksem risk vesiliu tekkimiseks

Turvalisus: Pidurdamine kuivas

  • Spetsiaalselt disainitud turvisemuster ja selle stabiilsust tagavad plokid
  • Optimeeritud jäikus ja suurendatud stabiilsus tingitud kesksetest turviseplokkidest
  • Kõrgtasemeline turvalisus tingituna lühikesest pidurdusmaast

Kulude kokkuhoid: tasane kontuur

  • Ühtlane rehvi kontuur ja turvise kestust pikendav rehvisegu
  • Suurem kontaktpind teekattega
  • Suurepärane hinna ja teostuse suhe tingitud rehvi pikemast elueast

Kulusid kokkuhoidev: kulumisvastane riba

  • Tugev rehvi külg koos lisa kummikihiga
  • Rehvi külje kaitse kriimustuste ja äärekivi vigastuste vastu
  • Väga ökonoomne pikendatud rehvi eluea tõttu

Mugavus: vähene müra

  • Müra murdmiseks spetsiaalne turvisemuster rehvi külgedel
  • Müra ei saa erituda väliskeskkonda tingitud suletud turvise soontest rehvi servades
  • Suurem sõidumugavus tingituna vähesest mürast

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.

2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.

Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm

Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade

Kütusekulu

Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).

Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem.
(Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang
* kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)

Märkus:
Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.

Märjal pidamine

Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).

Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).*
*Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Märkus:
Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.

Väline veeretakistusmüra

Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.

A
A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal.
B
B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne.
C
C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.

Mark Barum
Mudeliseeria Vanis 2
Dimension 215/65 R16C 109/107T 8PR kahekordne tähistus 106T
Laius 215
Tyre profile 65
Construction type R
Rehvi suurus 16
Koormus indeks 109/107
kiirusindeks (T)
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.


Uudiskiri

Kui soovite e-maili teel meie uudiskirja saada, siis registreerige end siin.

Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK